"ProSiebenSat.1 Media" AG, cea mai mare companie privată de televiziune din Germania, raportează prima pierdere trimes-trială din ultimii patru ani, ca urmare a faptului că a fost amendată de autorităţile antitrust. Pierderea netă a societăţii a fost de 77,9 milioane de euro (115,4 milioane de dolari) ori 35 de cenţi/acţiune în trimestrul al treilea, comparativ cu profitul de 13,1 milioane de euro sau 6 cenţi/titlu din perioada similară a lui 2006. Vânzările au crescut cu 55%, la 668,4 milioa-ne de euro, după integrarea "SBS Broadcasting Group", companie preluată anul acesta. Analiştii aşteptau ca "ProSiebenSat.1" să anunţe pierderi de 127 milioane de euro, la vânzări de 662,3 milioane de euro.
În luna octombrie, autorităţile antitrust din Germania au amendat "ProSiebenSat.1" cu 120 de milioane de euro pentru aplicarea de discount-uri ilegale la publicitate, în vederea atragerii clienţilor. Piaţa reclamelor TV din Germania va creşte, probabil, cu 1-2% anul acesta, consideră directorul financiar al companiei, Lothar Lanz, estimarea sa actuală fiind inferioară celei lansate anterior: +3%.