Publicis România a lansat prima campanie de promovare a pîinii feliate French Toast. Campania are în vedere promovarea numelui de marcă French Toast şi a semnăturii de calitate "K-touch - produs neatins". Strategia de media ce susţine această lansare, în majoritate pe suport TV, este semnată de Optimedia România. Modificările apărute în structura pieţei de panificaţie, altădată o piaţă de tip commodity, au determinat promovarea unui astfel de produs. Consumatorii se orientează din ce în ce mai mult către produse moderne, uşor de folosit şi de păstrat.
Bogdan Bălan, Marketing Manager la Vel Pitar, a declarat: "Prin comunicarea pe care o facem pentru French Toast, urmărim validarea motivaţiei alegerii pe care consumatorii o fac la raft atunci cînd cumpără produsele Vel Pitar. Cu şase luni în urmă am plasat gama French Toast în rafturi, iar cu nivelul de acoperire naţională atins acum, vrem să convingem noi consumatori să încerce noul produs - pîinea feliată French Toast".
Comunicarea merge dincolo de prezentarea beneficiilor funcţionale ale produsului, încercînd să genereze simpatie şi să transmită vitalitatea momentelor asociate cu consumul French Toast.