real,- introduce noi articole marcă proprie, în cadrul gamelor TiP şi real,- Quality, lărgind sortimentul de cereale pentru mic dejun, pentru a răspunde cerinţelor consumatorilor care doresc să se orienteze spre un stil de viaţă cât mai sănătos, conform unui comunicat de presă.
Produsele real,- Quality îşi propun să ofere consumatorilor o calitate similară mărcilor premium, la un preţ de vânzare cu până la 30% mai mic decât acestea.
Eugeniu Dumitru Mihai, Division Manager Marketing la real,- Hypermarket România, a declarat: "Extinderea gamei de mărci proprii este o alegere strategică majoră pe care noi, echipa real,- Hypermarket România ne-am asumat-o, încercând să oferim clienţilor noştri < produse de calitate la preţuri excelente > care să răspundă cât mai bine nevoilor acestora. Pentru noile linii de cereale TiP şi real,- Quality, spre exemplu, procesul de analiză a pieţei şi a cerinţelor consumatorului, precum şi procesul de dezvoltare a produselor au reprezentat un proiect complex, o muncă susţinută de cercetare, care a durat mai bine de 5 luni".