Reprezentanţii Mercedes şi Opel, audiaţi în Comisia franceză care verifică nivelul emisiilor poluante

Adina Lateş
Companii / 20 ianuarie 2016

Oficialii producătorilor auto Mercedes şi Opel vor fi audiaţi, în 28 ianuarie, de o comisie guvernamentală înfiinţată de Executivul francez pentru a testa emisiile poluante a 100 de automobile, după ce grupul german Volkswagen a recunoscut că a echipat 11 milioane de motoare diesel cu un software care falsifică emisiile poluante, a declarat, pentru Reuters, Denis Baupin, membru al comisiei şi parlamentar.

Săptămâna trecută, Guvernul francez a anunţat că 11 vehicule, provenite atât de la producători francezi, cât şi internaţionali, au fost testate, iar rezultatele au arătat că niciun alt producător, în afară de Volkswagen, nu a utilizat un software care să falsifice rezultatele testelor de poluare. Însă, rezultatele au arătat că emisiile unor automobile Renault, alături de alte automobile produse de constructori străini, depăşesc limitele privind emisiile de dioxid de carbon şi oxizii de azot, aminteşte Agerpres.

Miercuri, ministrul francez al Ecologiei şi Transporturilor, Segolene Royal, a declarat că şi alţi producători auto ar fi putut depăşi nivelul emisiilor poluante.

"Există, de asemenea, alte branduri care au depăşit limitele. Scopul meu este să mă asigur că toate companiile respectă standardele şi motoarele sunt reglate pentru a proteja sănătatea cetăţenilor francezi", a afirmat Segolene Royal.

Thierry Bollore, directorul Renault responsabil pentru competitivitate, a anunţat marţi că producătorul auto francez va prezenta în martie măsuri de reducere a emisiilor poluante de oxid de azot în condiţii reale de la modelele diesel de ultimă generaţie.

Ajustările ce vor fi efectuate la motoare, care vor fi livrate sub forma unei modernizări a softului, vor fi disponibile pentru vehiculele echipate cu motoare diesel Euro 6, le-a declarat jurnaliştilor Bollore, la sediul companiei din Paris.

Rezultatele preliminare ale testelor au arătat că emisiile vehiculelor produse de Renault şi de alţi producători auto străini depăşesc limitele, a anunţat, săptămâna trecută, Segolene Royal.

În cadrul investigaţiilor, ofiţerii antifraudă au efectuat săptămâna trecută o serie de percheziţii la birourile Renault, iar dezvăluirea acestor percheziţii a dus joi la căderea cu până la 22% a cotaţiei acţiunilor Renault.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb