"Intersource România", compania de consultanţă în capital uman, lansează "RESURSE", o revistă trimestrială de capital uman, avînd 28 de pagini color. "Revista îşi propune să fie o platformă pentru oamenii de afaceri care doresc să poarte un dialog deschis despre experienţele personale din domeniu", a declarat Charles Crocker, Chief Executive Officer al Intersource România.
Revista îşi propune să ofere cititorilor săi sfaturi practice, contacte utile, precum şi informaţii relevante pentru statutul profesional al cititorilor, cum ar fi cele mai recente teorii în managementul capitalului uman, ştiri cu privire la programe de training şi tendinţe în externalizarea serviciilor, precum şi analize asupra modului în care aceste programe funcţionează sau ar putea funcţiona în România. Revista îşi propune să informeze şi în acelaşi timp să amuze cititorii, printr-un amestec bine dozat de abordare de afaceri cu elemente umoristice şi de lifestyle. Caricaturile şi alte elemente grafice sunt doar una dintre modalităţile alese de Resurse pentru a ilustra situaţii tipice de afaceri într-o notă umoris-tică.
Revista se adresează în primul rînd profesioniştilor din resurse umane şi directorilor generali ai unor companii importante din România, fiind dis-tribuită personalizat, unei baze de date de peste 3.000 de persoane.