Revolut a depăşit pragul de 20 de milioane de clienţi la nivel global, în cei şapte ani de existenţă pe piaţă, şi a ajuns să proceseze, în fiecare lună, peste 250 de milioane de tranzacţii, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, în toată această perioadă, compania s-a dezvoltat continuu şi şi-a mărit efectivele, având peste 5.000 de angajaţi în toată lumea. Numai anul trecut, Revolut a deschis mai multe puncte de lucru sau sedii în mari aglomerări urbane precum: New York, Tokyo, Madrid, Barcelona, Paris, Ciudad de Mexico, Berlin, Budapesta şi Bucureşti. Până la finalul anului, se vor deschide birouri şi în Bombay şi Bangalore.
Revolut s-a lansat în 2015, cu servicii de transfer instant de bani şi schimb valutar la un curs avantajos pentru clienţi. Azi, peste 20 milioane de persoane din toată lumea utilizează zeci de produse şi funcţii inovatoare precum transferurile de bani personale (peer-to-peer), seifurile Vault, conturile Junior, funcţiile Recompense şi Sejururi sau investiţiile pe bursă cu Acţiuni.
În ultimele 12 luni, Revolut a lansat mai multe produse şi funcţionalităţi noi, printre care On Demand Pay, în Regatul Unit al Marii Britanii, creditele personale, în Irlanda, şi a fost inclusă în clasamentul TIME 100 cele mai influente companii. Cu servicii lansate în 36 ţări, Revolut intenţionează să se extindă pe noi pieţe, printre care India, Mexic şi Brazilia.
În România, aplicaţia este prezentă din mai 2018, are o rată de penetrare de 26% în rândul populaţiei active din ţară, fiind cea mai populară soluţie fintech printre utilizatorii de tehnologie. Astăzi, Revolut este aplicaţia financiară #1 pe piaţa locală, atât printre utilizatorii de sisteme Android, cât şi printre fanii IoS, şi este cea mai folosită soluţie fintech din ţară, 78% dintre utilizatorii români ai acestei categorii de servicii fiind clienţii Revolut.
Primele cinci pieţe ale aplicaţiei, după numărul de clienţi persoane fizice, sunt:
1)Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord - ţara de origine a super-aplicaţiei financiare, cu peste 4,8 milioane de clienţi. Vârsta medie a utilizatorilor britanici este 39 de ani, iar 11% dintre clienţi au peste 55 de ani;
2)România - 2 milioane de clienţi persoane fizice. Cu peste 420.000 de utilizatori în Bucureşti, capitala României este al doilea oraş european după Londra şi primul ca număr de clienţi, în UE. Un bucureştean din trei, din categoria populaţiei active, este deţinătorul unui cont Revolut;
3)Irlanda - 1,9 milioane de clienţi. O treime din populaţia ţării - 5 milioane - utilizează super-aplicaţia financiară, iar termenul "Revolut" este folosit ca verb;
4)Polonia - 1,7 milioane de clienţi. După lansarea conturilor Revolut gratuite pentru refugiaţii ucraineni, Polonia a devenit principala piaţă unde acest tip de conturi este folosit, cu peste 50.000 de utilizatori din totalul de 170.000, la nivelul UE;
5)Franţa - 1,5 milioane de clienţi. Revolut a introdus recent pe această piaţă IBAN-urile locale, permiţând astfel o compatibilitate completă cu alte conturi bancare din Franţa.
"Este un motiv de mândrie pentru noi să vedem că Revolut are astăzi 20 de milioane de clienţi şi că a ajuns la 250 de milioane de tranzacţii pe lună. Când am pus bazele Revolut, acum şapte ani, ne doream să le oferim oamenilor un echilibru financiar mai bun, prin utilizarea tehnologiei noastre şi a unui produs care poate satisface toate nevoile financiare ale clienţilor într-un singur loc. Încă suntem un business la început de drum, dar creşterea noastră din ultimii ani arată că există o cerere în evoluţie, la nivel mondial, de servicii şi produse Revolut", a declarat Nikolay Storonsky, Chief Executive Officer (CEO).
"În doar 7 ani, Revolut a crescut exponenţial. Ne-am mărit echipa până la 5.000 de angajaţi, am atras noi colegi alături de cei care au deja mai mulţi ani în cadrul companiei şi împreună lucrează zi de zi la produsele oferite clienţilor. Ne bucurăm de acest moment aniversar şi de reuşita anunţată azi, dar suntem conştienţi că mai avem multe de făcut. Ne concentrăm în continuare pe dezvoltarea de produse noi şi inovatoare pentru clienţii noştri şi abia aşteptăm viitoarele ocazii de a sărbători noi cifre rotunde", a spus Vlad Yatsenko, co-fondator Revolut şi Chief Technology Officer (CTO), se mai arată în comunicat.