Producătorul de obiecte sanitare, Roca, şi-a propus ca, în trei ani, să deţină 25% din segmentul premium al pieţei locale de obiecte sanitare din porţelan vitrat, a declarat directorul Roca România, Joan Jorda, cu ocazia lansării oficiale a brandului Roca în România. "Prin marca Roca vom încerca să completăm oferta pentru segmentul de lux din România", a declarat Joan Jorda, care a anunţat deschiderea primului showroom Roca din România, realizat în parteneriat cu Delta Design. Conform declaraţiilor reprezentanţilor Roca, citate de NewsIn, până la sfârşitul anului 2008, pe lângă acest showroom, vor mai fi deschise încă cinci, situate în Cluj-Napoca, Sibiu, Braşov, Timişoara şi Arad. Acestora li se vor adăuga alte 20 de magazine în toată ţara, în următorii trei ani, în colaborare cu distribuitorii locali.
Roca deţine, în momentul de faţă, 27% din segmentul economic al pieţei locale de obiecte sanitare prin brandul Inker. Roca este acţionarul majoritar al Cesarom pe care a achiziţionat-o în 2006 de la grupul Austriac Lasserdberger. Până acum, investiţiile companiei la Cesarom se ridică la aproximativ 9,5 milioane euro.
De asemenea, pe lângă achiziţia fabricii din Militari, Roca a mai achiziţionat de la grupul austriac şi un teren de 50.000 mp, care se află în vecinătatea unităţii.
Grupul Roca a fost înfiinţat în 1917 şi are ca obiect de activitate producerea de obiecte sanitare, căzi de baie şi de duş din acrilic, căzi de baie şi de duş din oţel, robineţi, accesorii pentru baie şi altele. Grupul deţine 63 de fabrici în 19 ţări şi are peste 23.000 de angajaţi. Roca este integral o afacere de familie, înregistrând în 2007 o cifră de afaceri de 1,7 miliarde euro şi un profit net de 129 milioane euro.