eMAG a înregistrat o creştere semnificativă în comenzile pentru animale de companie, înregistrând aproape 1,5 milioane de articole de hrană într-un an de la lansarea PetShop, pe fondul unei creşteri constante a cheltuielilor românilor pentru îngrijirea prietenilor necuvântători, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
"Cu ajutorul partenerilor din eMAG Marketplace, oferta PetShop s-a dublat faţă de momentul lansării, depăşind în prezent 150.000 de produse. Este una din categoriile unde vedem o adopţie constantă şi recurentă, semn că reuşim să răspundem prin acest shop-in-shop nevoilor celor care caută soluţii rapide, variate, de încredere şi la preţuri competitive pentru animalele lor de companie", a declarat Mircea Tomescu, Vicepreşedinte Marketing eMAG.
Aproape 60% dintre cei care au comandat produse pentru animale de companie sunt utilizatori eMAG Genius, abonamentul care oferă beneficii precum livrare gratuită nelimitată, oferte exclusive şi posibilitatea de retur extins.
Cele mai multe comenzi au fost plasate în primul an de PetShop din Bucureşti şi Ilfov, urmate de Cluj, Timiş, Iaşi şi Constanţa.
Reflectând statisticile Eurostat potrivit cărora una din două gospodării din România deţine cel puţin o pisică, în primul an de PetShop produsele destinate felinelor au dominat atât căutările, cât şi comenzile. În PetShop, clienţii eMAG au la dispoziţie filtre dedicate pentru a găsi simplu şi rapid cele mai potrivite produse pentru animalele lor.