Volumul comerţului electronic cu plata online a înregistrat la nivelul anului 2011 o creştere de 24% faţă de anul anterior, ajungând la valoarea de 158,9 milioane euro, conform datelor furnizate de Romcard, arată un comunicat remis redacţiei.
Prin platforma ePayment a fost procesat un volum de 138,8 milioane de euro, lunile cu cele mai mari vânzări fiind mai, iunie şi iulie când volumul tranzacţiilor s-a ridicat la aproape 14 milioane de euro lunar.
Creşterea realizată la nivelul anului 2011 a fost impulsionată de o serie de campanii şi promoţii desfăşurate de jucătorii din industrie. "Creşterea industriei este un fenomen natural, pe măsură ce industria evoluează şi atrage tot mai mulţi cumpărători iar acest trend va continua şi în următorii ani. În 2011 însă, atât magazinele online, cât şi procesatorii, băncile şi emitenţii de carduri au implementat campanii de încurajare a comerţului electronic, de comunicare a beneficiilor plăţii online, cu accent pe securitate şi 3D Secure, precum şi campanii de tip discount. Primele au oferit clarificări cu privire la mecanismele comerţului electronic, celelalte au oferit un impuls concret de cumpărare. Împreună au încurajat plata online şi au susţinut creşterea industriei", explică Cristian Herghelegiu, Country Manager ePayment, PayU Group.