"Romsar Cosmetics" lansează noua campanie de imagine STR8 care constă într-un nou spot TV, machete de presă şi POSM-uri. Sloganul care însoţeşte noua identitate a produsului este "Men's only", iar consumatorii cărora li se adresează sînt bărbaţii între 18 şi 45 de ani, cu venituri medii spre mari şi un stil de viaţă activ. Campania a demarat la 15 aprilie şi se va întinde pe o perioadă de patru săptămîni.
Spotul de televiziune, intitulat "The room", a fost filmat în Ucraina, la Kiev, timp de 4 zile în luna martie 2003 şi produs în Grecia. Regizorul este Eric Barbier, producţia fiind semnată A. Patsis, iar muzica B. Kourtaras. Adaptat pentru România, spotul este difuzat pe două posturi tv, în variantele de 15 şi 30 de secunde.
În categoria apelor de toaletă destinate bărbaţilor, STR8 este lider cu o cotă de piaţă valorică de 24,2% pentru perioada ianuarie-februarie 2004. STR8 deţine această poziţie încă din anul 2001.
STR8 a fost lansat în România de "Romsar Cosmetics" în urmă cu şase ani şi este un produs care aparţine Casei Sarantis. STR8 oferă patru esenţe tentante: STR8 Masculine State - în ambalajul metalic negru-argintiu, cu aromele sale dinamice de mentă, lămîie proaspătă şi esenţe relaxante de levănţică; STR8 Marine State - în ambalajul metalic albastru-argintiu, cu esenţe fine din scorţişoară de Ceylon, nucşoară şi lemn de santal; STR8 Adventure State - în ambalajul metalic verde-argintiu, cu esenţe exotice de yuzu şi mosc; STR8 Active State - în ambalajul roşu închis-argintiu, cu esenţe de cedru, chiparos şi smirnă în contrast cu arome de mentă şi frunze verzi. Gama STR8 cuprinde: apă de toaletă, 100 ml - 390.000 lei; after-shave, 100 ml - 250.000 lei; after-shave, 50 ml - 140.000 lei; deodorant, 150 ml - 120.000 lei, deodorant roll-on, 50 ml - 99.000 lei; shower gel, 250 ml - 85.000 lei.
"Romsar Cosmetics" SA - una dintre cele mai importante companii de import şi distribuţie pentru produse cosmetice de pe piaţa românească - a fost înfiinţată în anul 1996, ca filială a grupului "Gr. Sarantis" SA din Grecia. La ora actuală, compania are 270 de angajaţi şi peste 9.500 de clienţi direcţi. "Romsar Cosmetics" are, în afara sediului central din Bucureşti, 10 centre de distribuţie în principalele oraşe din ţară: Timişoara, Oradea, Cluj-Napoca, Sibiu, Braşov, Galaţi, Iaşi, Ploieşti, Constanţa şi Craiova. Structura portofoliului de mărci comercializate de "Romsar Cosmetics" cuprinde în principal produse cosmetice şi produse de îngrijire a locuinţei.
"Romsar Cosmetics" distribuie mărcile caselor producătoare "Gr. Sarantis", "Antonio Puig", "L'Oreal", "Juvena" şi "La Prairie": B.U., C-THRU, 99, STR8, Dare, Antonio Banderas (Diavolo şi Mediterraneo), Vanderbilt, Harley Davidson, iar din categoria produselor de îngrijire personală, Aquafresh, Carefree, Elseve, Garnier, Johnson's Baby, Neutro Roberts, o.b., Strep.
Dintre mărcile deţinute de "Romsar Cosmetics" pe piaţa produselor de îngrijire a locuinţei sînt: Fino, Sanitas, Camel, Delica, Afroso, Veto, Tuboflo. Din totalul vînzărilor, ponderea produselor de parfumerie este de 39%, cea a produselor de îngrijire a locuinţei - 14%, iar cea a produselor de îngrijire personală - 47%.
În primele trei luni ale anului curent, "Romsar Cosmetics" a depăşit cu 26,3% cifra de vînzări înregistrată anul trecut. În 2003, compania a realizat o cifră de afaceri de 20,6% milioane euro, în creştere cu 12,5% faţă de 2002. Pentru acest an, ţinta de vînzări stabilită de "Romsar Cosmetics" este de 24 milioane euro, mai mult cu 16,5% procente faţă de 2003.