Serviciile de date la "Romtelecom" (ADSL, VPN, alte servicii de bandă largă), un sector care generează tot mai multe venituri, au înregistrat o creştere semnificativă (+69%) în primul trimestru al anului 2008, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La sfârşitul acestui trimestru se înregistrau 448.000 utilizatori de Internet de bandă largă ClickNet. De asemenea, serviciul de televiziune Dolce lansat la finalul lunii noiembrie 2006 a atins pragul de 484.000 clienţi la finalul primului trimestru din 2008.
În ceea ce priveşte telefonia fixă, rata de utilizare s-a mărit semnificativ, mai ales traficul pentru convorbiri interurbane (+89% în primul trimestru din 2008 comparat cu primul trimestru din 2007), indicând satisfacţia clienţilor faţă de noile oferte lansate în cadrul politicii comerciale Clientul pe locul 1 (cum ar fi posibilitatea convorbirilor nelimitate în reţea, în afara orelor de vîrf, pentru toate abonamentele cu minute incluse).
Veniturile corespunzătoare trimestrului întâi 2008 sunt stabile în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior, atingând aproximativ 219 milioane euro. Cheltuielile operaţionale din acest trimestru, excluzând amortizarea şi deprecierea, sunt cu 24,4% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului 2007, mai ales datorită constituirii unui provizion de 29,6 milioane euro, reprezentând cheltuieli legate de procesul de restructurare pe care compania îl derulează în anul 2008.
Fără cheltuielile excepţionale legate de restructurare, profitul operaţional înainte de deducerea dobânzilor, impozitelor, deprecierii şi amortizării (EBITDA) este aproape identic cu cel de anul trecut, înregistrând o uşoară scădere în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, atingând 39% faţă de 40,8% anul trecut.