Rowenta, brand al companiei franceze Groupe SEB, aniversează 140 de ani de la fondarea sa în 1884, moment în care au lansat o serie de produse, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Conform comunicatului, în acest an aniversar, Rowenta a lansat o serie de produse precum X-Force Flex 13.60. Fabricat în Franţa, prezintă o funcţie 2-în-1, care combină aspirarea şi spălarea într-o singură mişcare. De asemenea, X-Clean 10 este un aspirator vertical fără fir, cu funcţie de spălare, care asigură o curăţenie pentru suprafeţele dure, în timp ce Clean It oferă o putere impresionantă pentru a face faţă oricăror accidente zilnice, inclusiv a petelor cauzate de animalele de companie, fiind ideal pentru întreţinerea tapiţeriilor.
În ceea ce priveşte îngrijirea părului, Rowenta a creat Hair Therapist, un dispozitiv inovator care repară până la 78% din părul deteriorat după o lună de utilizare zilnică. Această perie, dezvoltată în urma a 7 ani de cercetare intensivă, utilizează sistemul exclusiv Thermal Care pentru a distribui cu precizie abur şi căldură, asigurând reparare profundă firelor de păr deteriorate.
Pentru a marca această aniversare, Rowenta România a organizat un eveniment în cadrul "Muzeului de Artă Recentă", unde Ivo Grozdanov, Director General SCE Groupe SEB, celebrităţi şi figuri influente din mediul digital s-au reunit pentru aniversarea de 140 ani a brandului. Evenimentul a inclus demonstraţii exclusive ale celor mai recente inovaţii Rowenta.
În 2023, Rowenta a lansat campania de responsabilitate socială "Miau şi ham, curăţenie fără tam-tam", prin care a donat 60.000 de euro către fundaţia Light into Europe pentru dresarea câinilor ghid destinaţi persoanelor nevăzătoare şi cu deficienţe de auz. Această iniţiativă nu doar că a avut un impact asupra beneficiarilor, ci a implicat şi clienţii şi partenerii Rowenta, transformând un gest de solidaritate într-o mişcare emoţionantă de sprijin şi independenţă.
Parteneriatul dintre Rowenta şi Light into Europe a continuat şi pe parcursul acestui an şi se va extinde şi în 2025, consolidându-se într-o misiune comună de a transforma vieţi şi a aduce speranţă şi încredere în viaţa persoanelor cu deficienţe de vedere şi auz.
"Suntem extrem de recunoscători tuturor partenerilor noştri care ne-au sprijinit de-a lungul anilor în procesul de consolidare a brandului Rowenta. Este misiunea noastră să continuăm să scriem istorie şi să oferim soluţii inovatoare care să îmbunătăţească vieţile oamenilor", a adăugat Fabrice Lamy.
Opinia Cititorului