"Saatchi & Saatchi" a lansat "on air" o nouă execuţie pentru marca Selected, ce continuă comunicarea începută în 2003. "Necunoscutul" transmite consumatorilor săi acelaşi mesaj de a "profita de fiecare clipă", prin intermediul unui alt episod al cărui declanşator şi mediator este o ceaşcă de cafea Selected. Oarecum neglijată de cuplul de prieteni, o tînără este "ajutată" de propria cafea să îşi găsească o modalitate mai interesantă de petrecere a timpului liber. Şi anume, printr-un flirt mai mult sau mai puţin nevinovat cu un atrăgător necunoscut aflat de cealaltă parte a străzii. Episodul fierbinte este concluzionat prin noul slogan Selected - "Gustul fierbinte al fiecărei clipe" - care creează un raport de identificare a mărcii cu o atitudine: trăirea din plin a fiecărui moment, exploatarea potenţialului de intensitate prezent în fiecare clipă pe care o trăieşti.
"Saatchi & Saatchi" a realizat un nou spot pentru "Elite Selected"
A.S.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 15 iunie 2004