Producătorul american de cosmetice "Revlon" Inc. a raportat, pentru trimestrul al doilea din acest an, pierderi mult mai mici decât anul trecut, ca urmare a reducerii cheltuielilor sale şi a restructurării. "Revlon" a avut pierderi de 11,3 milioane de dolari ori 2 cenţi/acţiune, faţă de 87,1 milioane de dolari sau 20 de cenţi/titlu în trimestrul al doilea din 2006. În perioada de raportare, compania a avut cheltuieli de restructurare de 2,1 milioane de dolari.
Vânzările nete au crescut cu 8,8%, la 349,2 milioane de dolari. În SUA, vânzările "Revlon" au sporit cu 13,4%.
Directorul executiv al societăţii, David Kennedy, a declarat că aceasta aşteaptă, pentru întregul an, un profit brut de 210 milioane de dolari, faţă de 78,2 milioane în 2006.
Analiştii susţin că ţinta de 210 milioane de dolari este una "precaută".