Schneider Electric a revenit în calitate de sponsor principal al Maratonului de la Paris. Desfăşurat pe data de 13 aprilie, evenimentul a reunit peste 55.000 de participanţi din întreaga lume, inclusiv peste 6.000 de clienţi, parteneri şi angajaţi ai Schneider Electric, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Alergătorii au parcurs un traseu de 42,195 km pe cele mai cunoscute bulevarde ale capitalei.
Pentru al treilea an consecutiv, competiţia a inclus şi "Paris Run for All" - o cursă caritabilă de 4 km organizată în ziua precedentă maratonului oficial, care le-a permis persoanelor de toate nivelurile şi abilităţile să participe. Fondurile strânse vor fi direcţionate către asociaţia ANAÉ, care investeşte în echipamente adaptate, precum scaune rulante de teren şi cvadricicluri.
Recunoscută de revista Time şi Statista drept cea mai sustenabilă companie din lume în 2024, Schneider Electric face progrese constante în reducerea amprentei de mediu a maratonului. Evenimentul a redus de două ori cantitatea de deşeuri faţă de 2017, iar din 2019 compensează integral toate emisiile reziduale de gaze cu efect de seră generate de organizarea sa.