Schneider Electric a ajuns în fruntea listei "World's Most Sustainable Companies for 2024", realizate de către revista Time şi Statista, conform unui comunicat de presă al companiei.
Time şi Statista au folosit o metodologie transparentă, în mai multe etape, pentru a identifica cele mai sustenabile companii din lume în 2024. Procesul a început cu un grup de peste 5.000 dintre cele mai mari şi mai influente companii din lume. În urma unei evaluări riguroase în patru etape, clasamentul final a exclus industriile nesustenabile şi a luat în considerare factori precum evaluările externe şi angajamentele de sustenabilitate, practicile de raportare corporativă şi indicatorii de performanţă socială şi de mediu. Această abordare cuprinzătoare a produs un clasament care include 500 de companii din peste 30 de ţări.
Atât Time, cât şi Statista au evidenţiat expertiza tehnologică a Schneider Electric şi programul Schneider Sustainability Impact (SSI). Acest program transformator conduce şi măsoară progresul companiei către obiectivele de sustenabilitate globală 2021-2025, contribuind la şase angajamente pe termen lung care acoperă toate dimensiunile de mediu, sociale şi de guvernanţă (ESG). Printre aceste progrese, compania a ajutat clienţii să-şi reducă emisiile de carbon, cu 553 de milioane de tone de CO2 economisite şi evitate din 2018. De asemenea, compania a făcut progrese semnificative în transformarea propriului lanţ de aprovizionare. Emisiile de carbon de la primii 1.000 de furnizori ai Schneider Electric au scăzut cu 27% de la începutul programului - iar 21% dintre cei mai strategici parteneri din lanţul de aprovizionare ai companiei au îndeplinit standardele de muncă decentă ale Schneider Electric.
De asemenea, Schneider Electric a fost inclusă recent în Dow Jones Sustainability World Index pentru al 13-lea an consecutiv, pe locul 1 în industria sa şi şi-a asigurat locul în indicele european. Această realizare reflectă performanţa sa puternică de mediu, socială şi de guvernanţă (ESG), sustenabilitatea fiind în centrul strategiei sale.