SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Croaţia, România, Serbia şi Slovenia), anunţă rezultate de 4,28 milioane lei în 2010, în creştere cu 32% faţă de anul precedent, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ultimii doi ani au reprezentat o perioadă de validare a unor modele de business inclusiv în ceea ce ne priveşte. În 2010 am reuşit să creştem peste aşteptări prin atragerea unor conturi importante atât pe plan local, cât şi regional, în paralel cu o consolidare a parteneriatelor existente. Această platformă ne-a oferit posibilitatea dezvoltării de noi produse şi proiecte de comunicare, permiţând creşterea echipei şi a competenţelor", a declarat Cătălin Pătrăşescu, managing partner SmartPoint.
În urma unui proces de selecţie şi a rezultatelor obţinute punctual anul trecut, în 2011 SmartPoint a semnat un nou parteneriat de comunicare cu Miele. De asemenea, colaborarea locală din Bulgaria cu QlikTech a fost extinsă anul acesta şi în România.