Smartree, lider în România pe piaţa soluţiilor de software HR anunţă că Smartemp, serviciul său de leasing de personal va funcţiona din 2025 sub o nouă identitate, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Compania Smartemp se poziţionează prin abordarea atentă şi dedicată fiecărui client, precum şi prin experienţa în legislaţia muncii. Are peste 13 ani de experienţă în leasing de personal şi peste 10 ani de colaborare cu multinaţionalele.
Smartemp oferă servicii complete de muncă temporară, susţinute de o echipă de experţi în gestionarea forţei de muncă şi adaptarea la legislaţia românească aflată în continuă schimbare.
Într-un mediu economic caracterizat de schimbări legislative şi fiscale frecvente, Smartemp îşi sprijină partenerii de business prin consultanţă de specialitate şi prin instrumente financiare utile, precum simulările, estimările de cost şi suport în bugetare. Astfel permite companiilor să ia decizii informate şi să îşi optimizeze bugetul pentru resursele umane, asigurându-se că angajările sunt sustenabile pe termen lung.
"Smartemp are o abordare completă a leasingului de personal - de la găsirea candidatului şi recrutarea acestuia până la administrarea contractelor de muncă, salarizării şi beneficiilor pe care clientul le oferă angajaţilor (cazare, transport, diurne etc.). În plus, avem parteneriate strategice cu multe companii care operează la scară mare, ce impun un management complex al personalului şi chiar prezenţă fizică la sediul lor. Adoptăm o abordare consultativă, lucrând cu organizaţii din domenii care necesită actualizări constante ale pachetelor de beneficii şi salarizare, determinate de schimbările legislative şi de presiunile competitive din piaţă", declară Mariana Vaida, Director General Smartemp.
Cu o echipă de experţi şi viziune asupra aşteptărilor companiilor în zona de leasing de personal, Smartemp îşi propune să sprijine partenerii săi din business în orice provocare fiscală şi legislativă, asigurând o integrare completă a soluţiilor sale de resurse umane în procesele şi cultura fiecărei organizaţii.
În calitate de angajator, Smartemp preia gestionarea completă a angajaţilor temporari şi îşi asumă procesele aferente (contracte de muncă, pontaje, salarii plătite la timp, efectuarea serviciilor de sănătate şi securitate în muncă şi medicina muncii), cu ajutorul aplicaţiei sale integrate. Oferă suport şi experienţă în legislaţia muncii, prin experţi specializaţi în legislaţia muncii, care monitorizează în permanenţă toate aspectele legate de dreptul muncii.
De asemenea, oferă transparenţă în operaţiunile care implică angajaţii temporari, prin accesul la aplicaţia de salarizare şi administrare de personal şi prin furnizarea de rapoarte lunare şi periodice. Smartemp lucrează cu profesionşti cu nivel ridicat de experienţă în managementul proiectelor cu volum şi fluctuaţie mare de personal şi poate să îşi adapteze serviciile la regulile specifice de lucru ale companiilor. Tratează cu prioritate cererile venite din partea companiilor şi oferă răspuns în cel mai scurt timp posibil. Astfel liderii companiilor au la dispoziţie un consilier în leasing de personal şi îşi pot dedica timpul şi resursele pentru procesele interne de resurse umane.
Smartemp a procesat până acum peste 2.200 de angajaţi în leasing, a asigurat personal pentru 343 de locuri de muncă şi a sprijinit 54 de companii în momente de criză.
"Prin intermediul site-ului smartemp.ro, vrem să oferim un acces rapid şi simplu la soluţiile de leasing de personal, cu atenţie pentru fiecare companie şi candidat în parte. Candidaţii vor primi ghidare în carieră şi joburi conform pregătirii şi intereselor lor. Companiile pot să ne solicite oferte personalizate. Noi vom ţine cont de specificul companiei, de schimbările legislative şi vom acţiona ca un consilier în domeniul legislaţiei muncii, asigurându-ne că toate soluţiile propuse respectă normele în vigoare", adaugă Mariana Vaida.
Opinia Cititorului