După 20 de ani de când a aparut pe piaţa din România, cel mai mare producător de carne de porc din ţară a iniţiat un proces de rebranding corporate, cu obiectivul de a oferi consumatorilor o imagine clară a misiunii, valorilor companiei şi a modului sustenabil în care produce carne de porc 100% românească.
Începând cu luna octombrie, Smithfield România îşi va desfăşura activitatea sub noua denumire "Comtim România SRL", denumire care se suprapune numelui brandului 100% românesc de carne de porc, Comtim.
"Noul nume aduce un tribut pentru tot ce a însemnat Comtim în trecut şi pentru profesioniştii care au pus industria cărnii la loc de cinste. Motiv de mândrie regională şi chiar naţională, brandul Comtim spune o poveste memorabilă a unei tradiţii româneşti. Echipa noastră duce acum mai departe legenda unui brand de carne cu tradiţie naţională şi gust autentic românesc şi ne prezentăm publicului aşa cum suntem: o companie solidă care setează standardele de excelenţă în industrie." a declarat Goran Panici, Director General Comtim Romania.
Acest proces are loc în contextul reorganizării modului de raportare la nivel de grup, astfel, operaţiunile din România vor raporta la nivel de Europa către Morliny Foods, potrivit unui comunicat la redacţie.
Comtim România a dezvoltat în zona de Vest a ţării un sistem integrat de operaţiuni "din fermă în furculiţă", pentru a oferi consumatorilor produse din carne de porc 100% românească. Produsele provin de la animalele crescute în fermele proprii, hrănite cu cereale produse local, de către fermieri cu tradiţie din zona de Vest a ţării.
1. Pe bune?
(mesaj trimis de Beregasau forever în data de 07.10.2024, 22:14)
*După 20 de ani* de când a aparut pe piaţa din România, cel mai mare producător de carne de porc din ţară a iniţiat un proces de rebranding corporate, cu obiectivul de a oferi consumatorilor o imagine clară a misiunii, valorilor companiei şi a modului sustenabil în care produce carne de porc 100% românească.
Chiar toți suntem ... uituci