Software-ul care detectează emoţiile consumatorilor va fi lansat în Europa şi America

F.A.
Ziarul BURSA #Companii / 8 septembrie 2009

Software-ul care detectează emoţiile consumatorilor la contactul cu un produs nou sau cu o reclamă, EMO Sensor, a fost finalizat de compania de studii de piaţă GfK şi este gata să fie lansat în Europa şi pe continentul american, informează reprezentanţii companiei.

Realizatorii studiilor de piaţă sunt din ce în ce mai atenţi la administrarea şi optimizarea dimensiunilor emoţionale ale strategiilor de brand şi campaniilor de comunicare. EMO Sensor a fost produs pentru a-i ajuta să înţeleagă şi să administreze mai bine experienţele emoţionale pe care consumatorii le au faţă de branduri, argumentează GfK.

Software-ul măsoară tabloul de emoţii pe care consumatorii le experimentează când intră în contact cu un brand. GfK va folosi acest senzor, în primul rând, în domeniul cercetării de brand şi comunicare, pentru a ajuta specialiştii din marketing să evalueze şi să-şi optimizeze campaniile de marketing.

EMO Sensor este rezultatul unui program de cercetare care a explorat emoţiile consumatorilor care sunt relevante pentru marketing. Cercetarea a relevat 22 de emoţii diferite care au un impact semnificativ în comportamentul consumatorilor. Aceste emoţii reprezintă baza sistemului de măsurare standardizat la nivel internaţional, care foloseşte imagini pentru a evalua răspunsul emoţional la stimulii din marketing.

Realizatorii studiilor de piaţă, care vor să afle cum şi de ce consumatorii iau deciziile de cumpărare, vor primi un important ajutor de la noul soft, capabil să evalueze trăirile consumatorului atunci când acesta vede un spot publicitar sau încearcă un produs nou.

Softul va evalua emoţiile prin analizarea unei simple fotografii a consumatorului, urmând să furnizeze concluzii considerate relevante pentru studiile de piaţă. Pentru o mai mare acurateţe, analizarea fotografiilor ar putea fi combinată cu o aplicaţie care măsoară emoţiile prin intermediul investigaţiilor verbale.

Compania GfK a dezvoltat EMO Sensor în parteneriat cu Institute for Consumer and Behavioral Research de la Saarland Universitz din Germania.

EMO Sensor va fi prezentat oficial la Congresul ESOMAR, care va avea loc între 15 şi 18 septembrie, în Elveţia.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb