Sondajul Ziarului BURSA. Acceptaţi migranţii?
Ziarul BURSA #Politică / 4 martie 2016
Ziarul BURSA #Politică / 4 martie 2016
Politică /A.B. - 21 noiembrie, 19:50
Politică /R.S. - 21 noiembrie, 19:07
Politică /R.S. - 21 noiembrie, 17:55
Internaţional /A.B. - 21 noiembrie, 20:13
Miscellanea /R.S. - 21 noiembrie, 18:59
Internaţional /R.S. - 21 noiembrie, 18:48
Media-Advertising /Emilia Olescu, George Marinescu - 21 noiembrie
Miscellanea /A consemnat George Marinescu - 21 noiembrie
Politică /George Marinescu - 21 noiembrie
Internaţional /A.I. - 21 noiembrie
Miscellanea /O.D. - 21 noiembrie
Euro | 4.9766 |
Dolar SUA | 4.7317 |
Franc elveţian | 5.3535 |
Liră sterlină | 5.9743 |
Gram de aur | 405.9099 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A.I. - 21 noiembrie
Piaţa de Capital /A.V. - 21 noiembrie
Piaţa de Capital /A.V. - 19 noiembrie
Piaţa de Capital /A.I. - 18 noiembrie
Piaţa de Capital /A.V. - 15 noiembrie
Piaţa de Capital /A.I. - 15 noiembrie
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:04)
Nu Romania a determinat acest exod, ci marile corporatii de petrol.
Daca noi primim migrantii, atunci corporatiile raman cu beneficiul, iar noi cu paguba.
Sa-i primeasca petrolistii, pe banii luati din petrolul migrantilor.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:06)
Ai uitat de producatorii si traficantii de arme.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 19:58)
Corect ,
de aceea min german de finante Shubi s-a gandit la o TAXA PE BENZINA-MOTORINA.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.03.2016, 11:44)
Ar trebui sa primim numai doctori cu experienta, pt ca avem nevoie.
Pe restul sa ai preia Germania si acolitii, pt ca ei sunt motorul Europei.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.03.2016, 22:02)
Subscriu opiniei exprimate la punctul 1.
De altfel am observat si mai jos opinii bine fundamentate cu argumente rezonabile de natura economica, sociala, religios-identitara, geopolitica etc. care sustin votul negativ.
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.03.2016, 13:27)
Nu cred ca doctorii lor vor sa vina in Romania si nu cred sa iaba prea mare valoare, mai bine sa incercam sa ne tinem proprii doctori in tara ca emigreaza pe capete din pacate pt. noi ca pacienti si bine pt. ei dpdv financiar.
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de Anonima în data de 30.03.2016, 16:15)
Care experienta, ca astia nu stiu decat sa manance bine, sa violeze si sa omoare ... Am vazut eu in anglia ce fel de experienta au ca medici: ZERO BARAT
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de emil în data de 28.05.2016, 19:44)
vacka de merkel sa i duca acasa la ea sa o satisfaca total......
2. nu vreau sa vina
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:06)
De ce nu rezolvam problema la ei acasa, in loc sa-i primim la noi? de ce e atat de greu ca NATO sa intre peste Statul Islamic?Au facut deja asta cu Primavara Araba.Poate pentru ca aparitia SI este in interesul SUA?
2.1. Bin Laden (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:07)
nu avem capacitatea sa decelam care sunt teroristi sau nu, nu i-am controlat de niciun fel!
2.2. alocatia unui copil vs migrant: 18vs 100 euro! (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:10)
Alocaţiile pentru copii în România sunt de 84 de lei, iar un migrant primeste 100 de euro pe lună! Iar de saracii nostri nu mai vorbim; noi nu reusim sa-i integram pe-ai nostri.
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:59)
Primesc 1 000 ron chirie haine mancare cat 1,2 mil de muncitori(-oare ) pe salar minim.
Nu e corect.
In vest cu ei.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.04.2016, 01:19)
Exact! De asta nu trebuie sa-i primim!
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonom în data de 24.05.2016, 18:01)
de ce trebuie sa rezolvam NOI problema lor?
3. NU islamizarii
(mesaj trimis de Broantes în data de 04.03.2016, 14:28)
Dupa ce se vor ocupa toate locurile in DUBAI,Quatar,Arabia Saudita,Iran Kuwait am putea lua in discutie subiectul..
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 15:00)
QUATAR nu accepta le strica economia
3.2. Bravo (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de ion ion (pozitiv) în data de 19.03.2016, 19:40)
D-le sunt de acord deplin cu dvs. Romania are in primul rand de rezolvat propriile probleme, nu de subventionat straini care vor submina aparatul de stat justitie si religie
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:44)
Sa-i duca in SUA, Marea Britanie si Franta. Aceste atate au profitat si profita din plin de petrolul din Orientul Mijlociu.
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:56)
Sa se duca la Merkel in curte ca ea i-a chemat!
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 14:56)
Merkel i-a chemat acolo sa mearga.
Sau in Rusia, Turcia , Sua si cine a parjolit Siria.
Sincer imi pare rau de ei.
Suntem prea saraci sa tinem si pe altii.
" cel mai bogat continent" e doar in imagineatia unor nemti.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 15:14)
Într-adevăr, unii sunt de compătimit, fiind victime nevinovate, mai ales copiii.
Dar sa nu va așteptați ca simpatia sa fie reciproca.
Chiar dacă ii primești cu bratele deschise si ii omenești cum se cuvine, ei tot te vor considera infidel, păgân si dușman.
6.2. stai să vezi numa... (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de meșteru în data de 12.03.2016, 22:55)
...când se plictisesc de violuri în grup și se apucă „nevinovații” de pus bombe și tăiat capete în numele izlamului de peșteră!!!
6.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 27.05.2016, 09:53)
cam lipsit de cultura
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 15:02)
O idee de dimineata:)
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 15:08)
ce cauta saracii oameni in Romania?Tara noastra nu e in stare de proprii cetateni,ce sa mai zic de altii.In Germania cu ei,la madam merkel ca ea i-a chemat.Sau ce nu pot altii rezolva,ii adoptam noi,ca si asa suntem saracii Europei.
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 08:15)
Ii cazeaza dupa aceea pleaca ei ca rromi Paris i-au adus acasa dar ei au vrut inapoi.
Primesc cetatenie romana si o viziteaza pe Merkel.
Care venea pe aici s-a ratacit dar stia clar ca vrea in Berlin.
9. fără titlu
(mesaj trimis de mutant în data de 04.03.2016, 16:25)
titlul sondajului mi se pare inselator. vorbim despre imigranti sau despre refugiati? am votat "nu", dar m-am gandit la valul de refugiati din ultima vreme. daca insa ar fi sa votez pro sau contra "imigratiei" as vota "da", evident ca Romania ca si toate tarile care se confrunta cu un spor negativ al populatiei trebuie sa se gandeasca la imigranti. problema este ca refugiatii nu au calificari, nu poti sa ii triezi pe criterii de competenta etc.
9.1. Precizare (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de MAKE în data de 04.03.2016, 17:16)
Vorbim despre exodul de acum, din tari islamice.
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 07:24)
Cred ca ar trebui blocat ip/ un singur vot.
Eu am votat si ieri si azi.
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.03.2016, 00:27)
Ai votat fiind conectat cu alt ip. Probabil ai ip dinamic sau 3G/4G
9.4. 4 G, si acum ma lasa sa votez ! (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.03.2016, 02:22)
Nu am votat.
9.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.03.2016, 13:32)
Romania nu are nevoie de imigranti , e suficient sa creem conditii bune de traii in Romania s a nu mai plece cei mai instruiti si muncitori romani afara si sa incercam sa-i aducem pe cei emigrati mai demult, s-ar reintegra mult mai bine la noi si ar aduce valoare acestiei tari, nu de resturile altora avem nevoie! doar nu credeti ca cei mai bine pregatiti si cu chef de munca emigreaza la noi??
9.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.5)
(mesaj trimis de mutant în data de 28.03.2016, 08:54)
mda? tarile din vest nu aveau conditii bune de trai? australia? canada? si cu toate acestea au permis iar unele chiar incurajat imigratia. sa ii aducem inapoi? cu utopii de genul asta nu putem decat cel mult cladii ub mesaj populist. oamenii astia s-au integrat acolo, au familii, copii au prieteni acolo... Globalizarea este un fapt amice si, ne place sau nu, trebuie sa traim cu ea ;)
9.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.6)
(mesaj trimis de Anonima în data de 30.03.2016, 16:25)
Ba nu, nu trebuie!! Doar cei ca tine se resemneaza ... Ceilalti arunca peste bord aceasta globalizare satanica si pe promotorii ei "iluminati" de focul iadului ...
9.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.04.2016, 19:51)
ma indoiesc ca ne va fi bine ...oricum o ducem destul de greu, ...cea mai buna solutie e sa invatam araba .
10. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 17:25)
Sa ii duca in tarile musulmane!in special in tarile arabe bogate din golf!
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 04.03.2016, 18:04)
Ai dreptate!E.ceva necurat si foarte periculos in aceasta uriasa migratie Daca romanii ar avea locuri de munca , remuneratii mai bune si s-ar fura mai putin in tara , atunci fiti siguri ca vor face si copii !
10.2. Destinatii pentru "refugiati" (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de jenel în data de 29.03.2016, 11:14)
Sa-i ajutam cu exemple: Saudi Arabia, Emirate, Kuweit - sunt de aceiasi religie si au bani destui ! Deci, spre Sud, direct si fara discutii aiurea ...
11. fără titlu
(mesaj trimis de Anonim în data de 04.03.2016, 22:36)
UNIUNEA EUROPEANA ne-a adus de la inceputul crizei: saracie, panica, datorii, taieri de salarii, FMI, criza financiar-bancara, homosexualitate, educatie sexuala in scoli, eliminarea religiei, atentate, spaima, migranti si cine mai stie ce ne mai asteapta. Dar avem dreptul sa muncim afara, asta da avantaj! Atata timp cat masoneria va continua sa traga sforile din spatele clasei politice din fiecare tara, Europa se va scufunda in continuare in propria-i cenusa.
11.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 04.03.2016, 22:51)
Educatia sexuala e o chestie buna, nu stiu ce ai cu Uniunea Europeana!
11.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 04:00)
Se destrama ue
11.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 08:59)
Educatie sexuala la copiii de clasa a 4-a?
11.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11)
(mesaj trimis de anonim în data de 24.03.2016, 14:28)
Perfect adevarat. Poate chiar asta se doreste. Foarte curand UE va fi istorie. Oamenii de rand s-au saturat sa vina UE sa le spuna ce si cum sa manance, ce sa imbrace, cand sa faca si copii. UE nu a adus nimic bun pt Romania. Ne-am tarat in genunchi sa fim primiti, apoi ne-au umilit si ne-au pus la zid. Tot ce se intampla rau in UE e din cauza romanilor. Acum ne obliga sa-i primim pe astia. Lenesi, ignoranti, criminali in numele religiei si colac peste pupaza le mai dam si o palarie de bani; pe cand statul roman nu e in stare sa aloce sumele necesare pt finalizarea atator scoli si spitale, incepute si neterminate. Sa-i integreze madame Merkel, ca ea a zis ca-i vrea.
11.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 11.1)
(mesaj trimis de Anonima în data de 30.03.2016, 16:34)
E o chestie buna educatia sexuala in gradinite? La fel de "buni "sunt si homosexualii si transsexualii si violatorii de copii, de morti, de animale? E buna o tara cu industria complet distrusa de mafiotii UE?
12. fără titlu
(mesaj trimis de Cristi C în data de 05.03.2016, 10:40)
Eu nu accept migrantiltii pentru ca sunt multi si iau resursele care trebuie sa fie aici.
12.1. Furt de identitate 12 (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 12:51)
Mesajul 12 nu aparține cititorului Cristi C.
12.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 18:08)
Stiam lipseste punctul C.
13. fara titlu
(mesaj trimis de Victor Alexandru în data de 05.03.2016, 12:23)
Este greu sa raspunzi prin da sau nu acestei intrebari,unii migranti ar merita un raspuns afirmativ....dar ce te faci daca unii migranti sunt de felul celor care se pare ca au cauzat intimplarile din Koln,in 31.12.2015/01.01.2016 ?
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 12:52)
Ii trimiti inapoi.
13.2. Nu suntem pregatiti (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.03.2016, 17:27)
Degeaba ii trimiti inapoi dupa ce te-au violat.
Sunt capabili ai nostri sa ii trieze si sa-i descopere pe teroristi si potentialii violatori?
Nu, nu-s capabili.
Inainte sa le acordam ajutor umanitar, sa ne asiguram ca, dupa ce le-am acorda asta, nu va trebui sa ne acordam noua ajutor umanitar.
Costurile cu migrantii nu se reduc la cazare, masa, transport si scoala, ci si spitalizarea victimelor lor, pagubele rezultate din sabotaje, instabilitatea politica si guvernamentala provocata de actiunile teroriste, sau fie, doar, in urma manifestatiiloir lor religioase si sovine, la care se solidarizeaza instantaneu, chiar si cei care par cumsecade si pasnici.
13.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.2)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 06.03.2016, 10:24)
Atentie ! Musulmanii si prietenii lor voteaza de 10 ori cel putin de pe acelasi calculator NOI nu suntem in stare sa avem grija de cetatenii nostril Cateva milioane n-au ce manca .Romii sunt de sute de ani in ROMANIA SI N-AM REUSIT SA-I INTEGRAM ,DESI ACUM SUNT MAI APROAPE DE CULTURA SI MAI ALES RELIGIA NOASTRA .CATE milenii le-ar trebui acestor asiatici ,sa fie integrati .PAREA MEA E CA NE VOR INTEGRA EI PE NOI LA CAT SUNT DE INDARATNICI SI RAI
13.4. Nu, nu se poate vota de doua ori (răspuns la opinia nr. 13.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.03.2016, 11:47)
Nu este tehnic posibil sa votezi de doua ori de pe acelasi calculator.
Incearca!
13.5. A mers (răspuns la opinia nr. 13.4)
(mesaj trimis de Theraflu în data de 07.03.2016, 07:03)
Mi-a multumit pentru vot !
13.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.03.2016, 17:49)
pentru ca ai schimbat ip ... se contorizeaza ip de pe care ai votat.
13.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 24.03.2016, 14:32)
Si cum ii depistezi ? Dupa ce s-au dezintegrat, impreuna cu alte sute de persoane ?
14. fără titlu
(mesaj trimis de vasile în data de 06.03.2016, 16:46)
Am citit opiniile multora...si intradevar daca e sa tragi o anumita concluzie este ca intr-un fel tara noastra a cazut de "fraiera".Sunt multe argumente ...care adeveresc..un "contra" refugieri..Dar....printre toate cele aratate mai sus pun si eu o intrebare..referitot la conflictele lor din zona...si anume cine si ce tari le livreaza armamentul necesar de au ajuns in astfel de situatie ???Oare aceste tari nu profita???iar noi fraieri ...Sa-i primeasca cei care fac "barter" cu petro/armament etc....
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de adi în data de 06.03.2016, 17:18)
ar trebui activata comunitatea siriana si araba din romana,ei detin malluri hoteluri intreprinderi linii de autobuze,lanturi hoteliere ar trebuii facute niste programe pe fonduri UE si angajati la patronii arabi, care sa-i plateasca.
14.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.03.2016, 11:42)
crezi ca noi am livrat akmuri in draci in zona aia?, de ce oare ne crezi atata de ingerasi? ce noi nu outem fii ca Asad?sa kilarim250mii pe an?I-am inrece pe sovietici.
15. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.03.2016, 11:26)
Romania nu a fost capabila sa dea de lucru propriilor cetateni, romanii pleaca sa munceasca prin tari straine, avem asistati sociali, un somaj ridicat in randul tinerilor, raportari incorecte in ce priveste somajul in Romania, salariu minim pe economie sub ce li se da migrantilor, alocatie pentru copii romani de tot rasul dar putem lua in brate migranti?
Vor sa vina-n Romania?
Sa munceasca la noi?
Putem sa-i lasam s-o faca dar nu-i platiti de la buget!
Ce zic saracii nostri?
De ei noua nu ne pasa dar ii luam in brate pe migranti?
Ce au migrantii in plus fata de romanii saraci si someri???
Daca se vor gasi cateva familii ramanesti dispuse sa adopte copii arabi migrantii nu vor accepta adoptia!
Dar noi de ce sa adoptam migranti???
Poate sa le dam sa lucreze pamanturi nemuncite de romani?
Eventual sa le dam lor casele sasilor si romanilor plecati in Germania? Daca or fi ramas nedate tiganilor romi !!!!
16. fără titlu
(mesaj trimis de Mihai în data de 08.03.2016, 09:23)
Migrantii sa mearga la cei care au starnit acest cuib de viespi.
Desi Ungaria este dusmanul tarii mele, sunt de acord cu masurile pe care Orban le ia pentru a-si proteja natiunea.
In rest, cea ce vedem nu sunt decat manevre subtile, in baza unui plan ascuns.
Suntem dirijati sa adunam melodramatic castane fierbinti pentru niste indivizi si scopuri straine Romaniei.
17. eu vreau sa vina
(mesaj trimis de tawi în data de 08.03.2016, 09:53)
Chiar credeti ca s-au tampit nemtii de primesc peste 1 mil de refugiati arabi ? Oficia l!! Oare a inebunit lupul ? Poate vom afla de la cineva si ce avantaje ar avea romanii si Rmania.Sigur ca nemtii si Germania au avantaje.
17.1. Nici un migrant in Romania. (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de Patru Capbun în data de 08.03.2016, 13:59)
Romanii au impanzit lumea ca n-au de lucru in tara.Femeile si fetele noastre, au ajuns sa fie slugi acolo unde merg, lasandu - si copii in grija bunicilor care nu le pot asigura un trai decent din lipsa de resurse. Sub aspect umanitar, romanul este tolerant insa, daca nici el nu are ce pune pe masa , cum sa mai ajute si pe altii?
17.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 09.03.2016, 06:53)
Corect
18. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.03.2016, 07:05)
Cred ca balanta acestui sondaj se va apleca dramatic spre "NU", dupa primul viol.
19. fără titlu
(mesaj trimis de Tiberius în data de 11.03.2016, 08:37)
noii avem proprii emigranți in alte tari pe care nu putem sa ii aducem inapoi ... Ce am putea face cu imigranți din afara ? Sunt diferențe mari si culturale si de religie in plus fata de problema de baza .
20. fără titlu
(mesaj trimis de Anonimus în data de 11.03.2016, 11:17)
NU – Nu e voie sa acceptam migrantii din mai multe motive :
1.) Foarte multi dintre migranti nu sunt altceva decat teroristi ai ISIS -ului , acesti oameni nici nu au de gand sa se acomodeze stilului de viata European , ei sunt trimisi aici sa destabilizeze Europa .
2.) Atributia noatsra nu acela este de a le primi ci de a protesta in fata politicii USA si Izrael care au distrus aceste state Muzulmane , fiindca nu au acceptat prietenia si conditiile USA si Izrael .
Acesti oameni trebuie sa traiasca pasnic in tara lor si in conditii umane .
Sa luam de exemplu Irak , in timpul lui Sadam ; desi acesta era un asa zis dictator totusi , oameni aveau o viata decenta si conditii cat decat normale . Saddam a facut greseala sa cera contravaloarea petroluilui vandut in Euro pentru asta a fost eliminat si spanzurat .
Sa luam Siria , Bashar al Assad nu a acceptat niciodata pritenia cu Izrael si USA si pentru acest simplu motiv tara e distrusa , ISIS tot asa cum a fost si Alcaida e sustinut de USA si Izrael , alimentarea cu armament ....
Sa luam Libia , marele dictator Khadfi a facut o greseala enorma nu a acceptat la plata petrolului vandut dolarul american si a cerut contrvaloarea tranzactiei in aur , a fost omorat , pe nimeni nu a deranjat pana atunci faptul ca el era dictator , interesat . In timpul lui Khadafi populatia Libiana nu trebuia sa plateasca consumul de energie electrica , energia electrica era pe gratis , tinerii care s-au casatorit au primit 50 000 dolari cadou de la stat sa isi poata cumpara casa , cei care isi continuau studiile primeau burse pana cand nu isi gaseau un loc de munca , daca cineva a pornit o afacere noua in domeniul agricol a primit ajutor materil animale , pamant si financiar , toate acestea acum sau sters .
3.) Nu sunt crestini , acest motiv creaza foarte multe probleme in randul fanaticilor .
Toata aceasta migrare a populatiei muzulmane a fost gandit din timp fiindca in Europa era stabilitate si liniste prea mare , incit in aceasta stabilitate multinationalele americane nu puteau sa faca ce vor .
Tratatul de colaborare TTIP cu USA ar fi ca si o sinucidere pentru Europa , acest tratat europenii nu au acceptat de aceea sunt goniti migrantii peste noi .
Este foarte trist ca niste tari sa poata provoca sub denumirea democratiei astfel de crime si nimeni nu le ia la raspundere . Sa nu mergem mai departe Ucraina sa ditrus numai pentru simplu fapt ca Ianucovici a luat decizia de a apropia Ucraina de Rusia . Agentiile de securitate USA si Izrael imediat au actionat si se vede ce s-a intimplat . Ne apropiem de al III-lea Razboi Mondial si toata lumea sta cu gura cascata si asteapta sa se intimple ceva , se va intimpla dar nimic bun .
21. fără titlu
(mesaj trimis de Cocosi Nicolae în data de 11.03.2016, 13:43)
Nu este corect!
De sute de ani strabunii si-au varsat sangele pentru a proteja teritoriul nostru si european.
Noi nu am plecat niciunde si s-a umplut acest pamant de sangele varsat.
Au ramas mamele fara barbati si fii, dar nu au cedat.
Cand romanii au fost in suferinta din 1944 pana in 1989 , cum am fost sprijiniti?
Cu toate astea, fiind crestini, ii protejam. dar ce garantii avem noi ca ne vor respecta?
Cum se face ca cei pe care Europa ne oblga sa - i primim sunt persoane intre 25- 35 -40 de ani, care in loc sa lupte pentru i apararea famiiliilor lor de proprii concetateni vin sa ne impuna , in tara noastra, cum sa ne comportam fata de ei?
Pe noi, romanii , ANAF, ne lasa pe drumuri, distrugand vieti si destine, pentru obligatii de cateva sute de lei iar , tot noi, sa scoatem bani din buzunar pentru ca aceste persoane sa primeasca indemnizatii mai mari decat alocatia unui copil, decat pensia unui sarman om in varsta?
Este prea de tot!
Chiar nu se aud gemetele stabunilor nostrii?
22. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.03.2016, 11:01)
Sa-i primeasca:SUA,RUSIA,GERMANIA.Este un razboi orb prin care se cauta distrugerea natiunior slabe.
Acum este mai mare dictatura, decit pe vremea lui CEAUSESCU
23. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.03.2016, 09:14)
Nu, nu accept . Platim destul pentru tot felul de categorii sociale "mai egale decat altele" si nu doresc sa platesc pentru inca una in plus . Sa-i primeasca Merkel ca ea i-a invitat.
23.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 23)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.03.2016, 11:44)
daca facea asa merkel in 2007 cand am intrat in UE acum era ukraina no. 2
24. si ai nostri
(mesaj trimis de dan în data de 14.03.2016, 11:45)
Da, pentru ca vrem ca si ai nostri sa fie primiti omeneste unde se duc.
24.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 24)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 14.03.2016, 19:38)
E POSIBIL SI IN TARILE ARABE?Aceste tari NU-SI PRIMESC RUDELE ,CUM SA PRIMEASCA" IMPURI"?
25. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 16.03.2016, 16:22)
Am votat NU ... dar tara in care traiesc se uita cu o privire de ciine credincios catre "licurici" si deci va primii migrantii-teroristi in taberele de antrenament si pregatire din vremurile securitatii (acum inamicul fiind "pe invers") caci avem traditie sa facem "sluji" precum o potae semi dresata!
25.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 25)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 16.03.2016, 19:15)
In acest moment ROMANIA nu are conducatorii pe care ii merita acest popor minunat datorita saraciei Cei saraci voteaza pentru o galeata de plastic ,un pui , iar nivelul lor de cultura (tot datorita saraciei) este la nivelul analfabetilor(circa 40%)
26. NU vrem sa vina!!
(mesaj trimis de stefania în data de 16.03.2016, 22:11)
Tara asta se numeste Romania, tara este numai a romanilor ; cei care au plecat de nevoi, ii asteptam pe ei nu pe pagani! Suntem crestini. Oamenii aia urasc crestinii.
27. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 17.03.2016, 13:12)
Desi nu sunt de acord cu primirea migrantilor, imi dau seama ca acest lucru este inevitabil. Atunci primirea lor sa nu se faca decat strict conditionat. Prima conditie este aceea de a se supune sincer si neconditionat legilor Romaniei. Autoritatile romane sa alcatuiasca o carta a conditiilor pe care migrantii sunt obligati sa le respecte. Nerespectarea acestor reguli sa atraga dupa sine retrimiterea celui culpabil in tara din care a venit. Si nu in ultimul rand ideal ar fi ca sa li se impuna renuntarea la religia lor, care sa poata fi inlocuita, la alegere, fie cu religia crestina, fie cu ateismul. Numai astfel vom evita islamizarea Romaniei. In schimb se vor putea respecta si drepturile omului-gazda, pentru ca de obicei se respecta doar drepturile musafirilor. Vreau sa fiu bine inteleasa: inteleg sa ajutam niste oameni batuti de soarta, dar nu cu pretul pierderii fiintei noastre nationale, asa plina de vicii cum e ea.
28. Migrantii
(mesaj trimis de Elgian în data de 18.03.2016, 07:55)
Daca UE ne-a ajutat si ne ajuta noi de ce sa nu-i ajutam pe migrantii in dificultate?
28.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.03.2016, 08:11)
Sa-i ajutam si noi pe migranti, cum ne ajuta UE pe noi, sa ne simtim straini in propria tara?
N-as fi de acord, eu chiar as vrea sa-i ajutam.
28.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 19.03.2016, 10:53)
sa stea la casa lor nu sa ne chinue pe noi si asa destul de chinuiti!
28.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28)
(mesaj trimis de anonim în data de 19.03.2016, 13:14)
pentru ca poporul asta o adunatura de mojici idioti care vad pe altii diferiti ca pe niste ciumati. tu nu esti caracteristic poporului roman. esti cu bun simt si uman.
28.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 19.03.2016, 13:14)
pe tine te chinuie foarte mult talentul analfabet, nationalist [...]
28.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 28.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 19.03.2016, 21:39)
Planul Kalergi de de distrugere a europeniilor si crestinismului a inceput, tradatorii de la bruxelles il pun in aplicare!
esenţa Planului Kalergi: „Kalergi proclamă desfiinţarea dreptului de autodeterminare al popoarelor şi, succesiv, eliminarea naţiunilor prin intermediul mişcărilor etnice separatiste sau imigrării în masă. Pentru ca Europa să fie dominabilă de către elită, pretinde transformarea popoarelor omogene într-o rasă amestecată de albi, negri şi asiatici. Acestor metişi el le atribuie cruzimea, infidelitatea şi alte caracteristici care, după părerea sa, trebuiesc create conştient deoarece sunt indispensabile pentru a genera superioritatea elitei.”-
Marxismul-Mas onic anticristic, planuieste distrugerea EUROPENIILOR SI CRESTINISMULUI!
29. Conditii
(mesaj trimis de o romanca în data de 22.03.2016, 11:54)
Cititi si conditiile pe care le-a impus australienii. Ar fi necesare si in Europa.
30. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 23.03.2016, 14:50)
As vrea sa-mi schimb votul in urma atentatelor din Bruxelles si nu se poate.
Ar trebui sa permiteti o noua runda de votare, un fel de turul doi.
30.1. Adica (răspuns la opinia nr. 30)
(mesaj trimis de Vlad Tepes în data de 23.03.2016, 17:12)
erai un [...] si crezi c anu mai esti? 1400 de ani de crime nu erau de ajuns sa te lamureasca, sau hai sa zicem cel mai recent atentat, de la Paris?
Nu ai leac, degeaba votezi.
31. 41% pentru???
(mesaj trimis de Vlad Tepes în data de 23.03.2016, 17:10)
In primul rand, felicitari pentru sondaj. Daca ati si recunoaste ca nu a fost idea "angajatilor", ci a acoperitilor, ar fi mai bine.
Raspunsul este NU
Cei 41% sper din toata inima sa primeasca primii un tratament exemplar de la hoardele criminale islamice. DAca in Vest ii intelegefg casunt tampiti, Romanii nu au scuza sa nu cunoasca istoria: islamul ataca Tarile Romane cu 200 de ani inainte de descoperirea Americii... cu soldati rapiti din copilarie din tarile crestine subjugate, ienicerii.
De aaemenea toate urarile de "bine" serviciilor secrete care din anii 70 incoace au fost slugile tuturor tarilor teroriste arabe, infometand populatia ca sa-i hraneascape camilari, iertand Iraq, Siria si Egypt de aproximativ 3 miliarde de dolari in anii 90. La 350 uncia, sunt 285 tone de aur - de 3 ori aurul pierdut la rusi. Nonorociti ce sunteti
31.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 31)
(mesaj trimis de MAKE în data de 23.03.2016, 22:44)
In modul cel mai public, ideea sa organizam un sondaj a venit din public: un cititor ne-a propus-o, intr-un mesaj postat drept comentariu, la un articol. Daca acela era un "acoperit", habar n-am, dar conducerea ziarului BURSA a deliberat timp de un minut si a aprobat propunerea; in aceeasi zi, am afisat sondajul.
Daca "acoperitii" mai au si alte idei bune, atunci asteptam propuneri.
31.2. postarea de la pct 7 (răspuns la opinia nr. 31)
(mesaj trimis de anonim în data de 24.03.2016, 12:04)
Cineva a propus, cred ca anonim a fost, restul e istorie.
32. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.03.2016, 14:04)
nu sunt de acord! le-au facut viata imposibila acolo si apoi i-au chemat in Europa... acesti oameni sunt manipulati pe scara larga sa migreze aici. altfel s-ar fi orientat natural spre tarile arabe in primul rand si apoi spre toate continentele. nu exista numai Europa ci si America, Australia, etc... toata treaba e facuta special. observati si "balbaielile" politiilor occidentale si ale serviciilor secrete de acolo. credeti ca sunt chiar prosti sau se prefac?!
33. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.03.2016, 14:16)
nu sunt de acord! le-au facut viata imposibila acolo si apoi i-au chemat in Europa... acesti oameni sunt manipulati pe scara larga sa migreze aici. altfel s-ar fi orientat natural spre tarile arabe in primul rand si apoi spre toate continentele. nu exista numai Europa ci si America, Australia, etc... toata treaba e facuta special. observati si "balbaielile" politiilor occidentale si ale serviciilor secrete de acolo. credeti ca sunt chiar prosti sau se prefac?!
33.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 33)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 26.03.2016, 10:10)
Este adevarat ca-ti este mila cand auzi ca s-au inecat copii mici sau parintii acestora!Dar ,ma intreb ce cauta acesti musulmani in Europa? De ce nu se duc in S.U.A,tara tuturor posibilitatilor,cum le place sa-si spuna americanii?Totusi 2000000 de musulmani ajunsi pana acum in EUROPA si inca 4000000 ,care sunt in bloc -starturi sunt prea,,prea mult.Europa v-a fi aruncata in haos Servicile secrete externe europene externe (slabe ,increzute si egoiste) ,ar trebui sa cerceteze ce forte instumenteaza aceasta invazie,,prin care infiltreaza spioni si teroristi.
33.2. Cred ca Europa e stransa cu usa ! (răspuns la opinia nr. 33.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 27.03.2016, 06:42)
Migranti doar in Europa ?
Rusia,China , Japonia, ...
Ceva tratate de razboi semnate ca mai demult Berlin jumatate democratic jumatate comunist ?
33.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 33.2)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 27.03.2016, 10:36)
Problema e cu atat mai grava cu cat acesti musulmani sunt deja foarte numerosi in marile orase europene .Daca in Luxemburg SUNT 20%,la Paris.Venetia, Londra,Munchen ,Berlin sunt si mai multi..Cand vor sosi si cei 4000000 aceste mari orase vor fi preponderant musulmane.Ei vor dicta legea.Dupa asta vor pleca unde vor :in SUA ,IN ROMANIA ,e.t.c unde iar vor ajunge majoritari
33.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 33.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 27.03.2016, 12:57)
sunt de acord,cu primirea emigrantilor, dar selectiv,.. sa fie ajutati oamenii care vor sa se integreze in societatea noastra, sa nu ne aduca alte necazuri, pentru ca avem destule. si sa nu insiste la islamizare romanilor, altfel PA, si la GARA
33.5. De ce vin in Europa (răspuns la opinia nr. 33)
(mesaj trimis de GregMo în data de 27.03.2016, 15:59)
In the end everything is going to be fine, and if the things are not fine now, then it means that it is not the end.
34. DE CE ??
(mesaj trimis de IOAN în data de 28.03.2016, 08:59)
De ce sa platesc eu pentru ei ??
Sa-i cazeze Klaus in cele 7 case ca el sta ( rar,cand este prezent) in Bucuresti.
De ce eu sa lucrez cu 785 lei pe luna (salariul minim) si ei sa primeasca cazare gratuita si 1200 sau 1400 lei fara sa faca nimic ??
Suntem slugile lor ??
35. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 28.03.2016, 13:16)
Eu personal nu am nici o problema cu refugiatii. Sa fim sinceri avem nevoie de forta de munca. Dar avand in vedere ca sataul roman nu a reusit niciodata sa integreze rromii in societate imi e teama ca asa se va intampla si cu acesti refugiati. De aceea NU SUNT DE ACORD, cu toate ca in anii urmatori o sa cautam forta de munca prin Asia, Africa...
36. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.03.2016, 15:57)
Nu se pune problema de justete a ideii propuse. Este mai degraba o problema cu ramanerea noastra cu fata la trecut. Suntem deschisi doar cand e sa fim acceptati de Europa si America. Cand ne vine si noua randul sa fim intrebati ne aratam egoisti. Nu vedem ca avem zeci de mii de arabi deja in Romania deja integrati de pe vremea comunismului. Acum raspundem negativ doar fiindca suntem suparati pe tot ce inseamna forma de guvernare. De fapt suntem mult mai toleranti decat credem. Doar ca ne place sa fim putin manipulati. Trebuie sa invatam sa integram si sa ne integram. Vom pune conditia de invatare a limbii romane, calificare si acceptarea unei slujbe. E nevoie de forta de munca. In viitorul imediat vom importa.
37. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.03.2016, 16:12)
Fara sa fim intrebati am finantat mii de musulmani sa invete in Universitatile Romaniei, apoi le-am dat fetele noastre sa se insoare, apoi au facut comertul cu tigari, schimb valutar, apoi marea mafie a lui Haisam, importul de legiume, etc.
Seviciile au recrutat dintre ei agenti dubli pentru orientul apropiat, suntem frati cu turcii, palestinienii, avem peste 15000 familii mixte in Siria. Sunt date separate care arata ca globalizarea duce la metisarea tuturor raselor, si a lor si a noastra. E un proces natural de neoprit. Daca e sa fim inteligenti am pune niste conditii si ne-am folosi de ce aduc ei mai bun. De ce e rau ne vom feri cum putem. Globalizarea va da castig de cauza celui mai adaptabil. E mai usor sa te adaptezi decat sa rezisti, sa fii conservator.
37.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 37)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.03.2016, 05:28)
Globalizarea e conceputa ca o porcarie sovietica, iar voi o luati de buna, ca e inevitabila?!
38. fără titlu
(mesaj trimis de Alexandrinna în data de 31.03.2016, 09:05)
Poz nu este reala. In Europa sunt adusi 99% numai tineri intre 18 si 35 de ani, analfabeti, fara nici o pregatire profesionala, imbracati de firma, cu telefoane si tablete, saci noi de dormit, lenesi dar pusi pe scandaluri si agresiuni de orice fel. Sunt probabil orfani, crescuti si sducata in lagare, transformati in roboti mercenari meniti sa distruga civilizatia europeana la fel cum a fost distrus imperiul Bizantin. Face parte din planul celor care vor sa impuna dictatura NOM cu transformarea populatiilor in sclavi docilizati prin microcipare. Daca ar fi mame cu copiii, bătrânii,cei bolnavi adică oamenii cu adevărat vulnerabili în faţa războiului, as mai crede. Dar poza afisata este o imagine rar vazuta. NOM nu poate fi implementata fara distrugerea ordinei existente. Daca vor reusi asa ceva, va fi SAH MAT la UMANITARE pentru totdeauna.
38.1. Poza (răspuns la opinia nr. 38)
(mesaj trimis de MAKE în data de 31.03.2016, 19:20)
Nu m-am gindit ca fotografia are vreo influenta asupra opiniilor.
Am ales una care mi s-a parut expresiva si atit.
38.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 38.1)
(mesaj trimis de Alexandrinna în data de 01.04.2016, 21:48)
Sigur ca poza aer influienta asupra opiniilor. Pentru ca daca as intalni refugiati precum cei din poza, i-as primi in casa, i-as ajuta sa se instaleze, i-as trata ca pe oaspeti importanti. Dar nu am vazut decat esaloane de barbati tineri, marsaluind strans compact, imbracati elegant, cu tablete si mobile, cu adidasi de firma. Si ma intreb: daca astfel de barbati au fugit din calea razboiul fara a-si lua ceea ce au mai drag (familie, iubite, frati,...) inseamna ca sunt niste lasi. Daca au venit in cautare de lucru, li s-at gasi, dar ei nu au venit ca sa munceasca. Dovada ca pe acolo pe unde sunt, stau ca legumele irascibile: mananca, beau, se joaca pe tablete, fac scandaluri si mai fac si cate un viol. Cauta poze si faci media continutului imaginilor si prezinti rezultatul, nu exceptia. Poza de mai sus de o fi reala este o exceptie, Ca toate imaginile prezentate pe diferite surse, indica doar barbati. Ni se pregateste ceva! Si nu poate fi ceva de bine daca vine din partea celor care ne-au distrus 14000 de fabrici, 400 de spitale, padurile, livezile, ne-au omorat gainile, porcii, vacile, ne-au pus E-uri, glutamat, fluor si initium in toate cele si prin lege iod in sare. Ce se intampla cu cel care nu respecta legea si consuma sare fara iod? si, de cand substantele chimice pentru romani, au devenit comestibile? Si de ce avem paduri de antene, carduri, ...? Multumesc de colaborare, iti doresc tot binele din lume, tie si tuturor oamenilor OAMENI!
38.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 38.2)
(mesaj trimis de MAKE în data de 02.04.2016, 00:42)
In acest moment, 63% dintre cei care au votat, au invins eventuala influenta a fotografiei si au ales sa spuna "nu" migrantilor.
Daca poza are, cu adevarat, influenta de care pomenesti, atunci acest "nu" are chiar mai mare greutate.
De aceea, nu cred ca o vom schimba, desi nu este exclus - voi ridica problema in Redactie.
39. NU migrantilor
(mesaj trimis de Aura în data de 31.03.2016, 10:24)
NU taberelor de refugiati si migranti! Vrem pt români locuri de munca, vrem ca politicienii sa aiba grija de românii saraci care uneori n-au ce sa manânce! Vrem sa se intoarca cei 5 milioane de românii care si-au luat lumea in cap pt niste umile locuri de munca. Unde sunt acum ONG. care sa sprijine societatea civila? Cei care au distrus tarile de unde vin refugiatii sa ii primeasca si sa le ofere tabere acolo la ei, nu la noi!
40. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2016, 11:08)
Nu sint de acord ca Romania sa primeasca emigranti, am o mie de motive nu stau acuma sa le enumar.
41. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.03.2016, 12:22)
nu sunt de acord , decat sa se primeasca migratii mai degraba sa ajute familiile care au cu adevarat nevoie de ajutor sa ajute pensionarii sa ajute romania nu migratii, dece sa ne aduca moartea pe cap pentru ca asa vor ei ?? nu nu nu sunt de acord cu migratii . migratii sa se intoarca de unde au venit
42. Situatia este totdeauna altcum!
(mesaj trimis de Corneliu Lae în data de 02.04.2016, 20:23)
Mogratia a mai fost pe teritoriile noastre. Azi prntru unn anunt de 2 milioane sosita in Europa sa acceptam in prima determinare :52% oameni cinstiti;30 % luptatori ; din care 20% femei si 5% copii.
La o declaratie de 1 million existenti in Turcia rezulta: 20%;40%;20% si 8% respecctiv.
Precizia acestor determinari este 96%. De aici ar trebui sa porneasca masurile vigilante.
Daca raman la noi mai mult de 3 luni merita pana atunci sa faca niste cursuri de pregatirepe varste si sexe. Un fel de premilitara a timpurilor trecute.
43. Nu sunt informt corect
(mesaj trimis de Sula în data de 03.04.2016, 13:33)
Nu sunt informat corect asupra modului, cum de dispun acesti oameni amarati de bani pe care ii primesc la plecarea lor din Syria.
Consider ca " invazia" catre Europa este organizata si programata.
44. reject
(mesaj trimis de mutter merkel mama lor în data de 08.04.2016, 07:56)
Da', n-ar putea mutter merkel sa se duca ea la ei si sa ramana acolo pe viata, sa-i parcheze cum crede ea ca le-ar face bine - ca ea stie si ce e bine pentru tot mapamondul, si sa-i ia cu ea si p-aia cu care ne-a facut planu la toti, si nou, si la amaratii aia printre care strecoara agenti? Si sa se spele pe cap acolo ca nu se va supara niminea...
44.1. necajiti (răspuns la opinia nr. 44)
(mesaj trimis de ion în data de 08.04.2016, 09:02)
4 milioane de romani sunt plecati in strainatate.de ei trebuie sa avem grije, nu de arabi.
44.2. necajiti (răspuns la opinia nr. 44)
(mesaj trimis de ion în data de 08.04.2016, 09:02)
4 milioane de romani sunt plecati in strainatate.de ei trebuie sa avem grije, nu de arabi.
45. MUSULMANII SA RAMANA LA EI
(mesaj trimis de anonim în data de 10.04.2016, 19:51)
Noi suntem tâmpiți, când ne alegem reprezentanții (în Parlamentul European și în cel national). Cu asa reprezentanți, semianalfabet, ce mai dorim. Ăștia nici nu înțeleg ce votează prin parlament. De aceea ne trezim ca am acceptat cote de imigranți. Ce naiba sa facem cu ei? Sa muncim și pentru ăștia? Sa le dam de mâncare, de îmbrăcat, sa le dam casa etc? Totul un numele imbecilului principiu "politically corectly" - o invenție "democratica" prin care orice tâmpenie, orice criminal etc trebuie acceptat, chiar cu mai multe drepturi decât populația majoritara. Poate ca la legerile din toamna va apare un partid care sa aibă ceva de zis în privința acestor chestiuni. România nu trebuie sa primească pe teritoriul ei niciun astfel de mujahedin. Sa se ducă în tarile arabe/musulmane în care nu este război. De ce sa vina în tarile Creștine? Iar dacă Germania ii dorește, atunci sa ii primească la ea acasă, nu în alte state europene, pe banii altora. Asta este una din consecintele intrării în prostia asta (colos cu picioare de hârtie creponata) numita UE. UE este doar o utopie; este încă un vis german (gen imperiul de 1000 de ani al nazistilor) prin care doresc sa cucerească, sa domine tarile/popoarele europene. Cred ca e timpul și pentru un ROUEXIT. Sper sa iasă BREXIT-ul în vara și sa terminam cu făcutul sluj la Bruxelles, Berlin sau Paris.
46. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 10.04.2016, 19:57)
Aceasta migratie este artificiala ,pusa la cale de jidanimea-americata pentru destabilizarea lumii ..!
Migratia mai multor popoare cu obiceiuri ,religii ,culturi diferite ìn tarile Europei cu obiceiuri ,religii predominant crestine ,culturi diferite , va creia haos si violenta ,atat pentru tarile gazda cat si pentru migranti ..!
Daca migratia nu aduce bunastare migrantilor si gazdelor , atunci cine va profita ...!??
46.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 46)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.04.2016, 12:38)
Cine?
Jidanimea-americata?
47. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.04.2016, 21:25)
România, Europa - teritoriu creștin, musulmanii nu vin aici sa se adapteze, sunt trimiși pentru a cotropi, domina în viitor lumea noastră. Curând vom fi o minoritate culturala,religioasa la noi acasă. Europa TREZESTETE!
47.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 47)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.04.2016, 20:55)
Relaxeaza-te le fac o bisericutoaie :)))
47.2. migratii (răspuns la opinia nr. 47.1)
(mesaj trimis de necunoscut în data de 15.04.2016, 21:24)
de ce nu merg in tarile lor bogate?
cine-i trimite la noi, cu telefoane ultra moderne, cu tablete, cu barci -cu veste de salvare etc. etc.
cine ??si iar cine??
zic gresit de un miliardar pe speculatii bancare??????,
ce dracu mai vrea asta, s-a bagat si in ucraina si a facut-o praf?????? etc si etc.
47.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 47)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.04.2016, 01:59)
Teritoriu crestin sau analfabet?
48. primire emigranti
(mesaj trimis de dumitru stan în data de 18.04.2016, 09:17)
da sant de acord sa primim ,dar nu sa stea si sa primeasca ajutoare, ca din astia e plina Romania, sa ii calificam in tractoristi,strungari,frezori, ca romanilor a inceput sa le cam ,,puta"aceste meserii
48.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 48)
(mesaj trimis de anonim în data de 20.04.2016, 03:58)
Dumitre... in ultimii 26 de ani ai dormit? Nu mai avem fabrici, uzine si SMT-uri.
49. Dac-am fi noi...
(mesaj trimis de Dan Coe în data de 20.04.2016, 10:03)
... in locul lor?
Cred ca ar trebui sa-i primim, la nivelul posibilitatilor noastre, chiar daca nu avem nici o vina pentru situatia creata.
49.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 49)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 20.04.2016, 17:13)
Cine-I doreste sa-i ia in familie si sa-i ajute sa se integreze.Unde se pot integra mai bine? Cerea sa fie adresata la primaria apartinatoare.
50. fără titlu
(mesaj trimis de Alice în data de 20.04.2016, 18:25)
Nu si voi explica de ce:
1) daca de la bun inceput s-ar fi facut o triere drastica si o identificare corecta (care sunt refugiati si care sunt emigrant)
2) daca s-ar fi facut o evaluare corecta a starii de sanatate; nu putem stii cu ce virusi sau bacterii vin
3) daca as fi convinsa ca adevaratii responsabili ai acestui exod fac toate eforturile pentru a rezolva acest razboi acolo unde l-au declansat
4) daca as vedea ca tarile OPEC fac toate eforturile pentru a rezolva situatia din Siria
5) si nu in ultimul rand, daca as vedea oficialii europeni preocupati, in primul rand, de siguranta fizica, economica si alimentara a propriilor cetatenii si ar lasa ipocrizia la o parte.
51. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.04.2016, 15:06)
Ca sa nu primesca migranti Romania, ar trebui sa fie independenta politic sa ia deciziile corespunzatoare, asa cum face Ungaria, impotriva cursului UE dictat de CE de la Bruxelles, de catre o clasa politica verticala in onoare si hotarire, in favoarea acestui popor si nu de o clasa politica de lingai si catelandri pe linga "marele licurici" sau in fata hotaririlor luate la Bruxelles de CE sau Parlamentul UE, in care "asa de mult" ne-am dorit sa intram, pina-n git!
51.1. mesaj pentru migranti (răspuns la opinia nr. 51)
(mesaj trimis de veronica în data de 24.04.2016, 21:53)
SI NOI AM AVUT RAZBOAIE MARI ,SI AM LUPTAT SI AM MURIT PENTRU A NE APARA TARA NU NE_AM LUAT BOCCEAUA SA PLECAM CA TIGANII CU CORTUL .NE_AM ARAT TARA DE INTRUSI.CU PRETUL VIETII
51.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 51.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 25.04.2016, 13:39)
Glia de pamant romanesc.
A avut rost sa moara in razboi cativa inaintasi ?
51.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 51.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 26.04.2016, 02:32)
Citiva?!
52. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.04.2016, 13:48)
O tara care are analfabeti, care nu stiu cum arata un doctor stomatolog, curent, oameni care se plimba in caruta, cu scoli renovate cu lacat pe ele sa ajutam pe alti?
53. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 27.04.2016, 12:50)
NU avem nevoie de acesti viermi islamici!!!!!
53.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 53)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.05.2016, 16:53)
ni se pare ca mesajul 53 a fost scris de o bacterie puturoasa
54. 34% dintre cei chestionați sunt idioți
(mesaj trimis de Daniel Barbu în data de 28.04.2016, 01:59)
Da, nu mă feresc să mă repet - 34% dintre cei chestiunați sunt idioți. Probabil că aceștia nu intuiesc gravitatea pe termen lung a situației. Este cu atât mai serios cu cât, probabil că printre cititorii ziarului Bursa se află în general oameni cel puțin informați. Dar se pare că acest fapt nu are legătură cu gradul de informare. Admit și eventuala manipulare a procentului. Parcă n-aș crede că sunt atât de mulțu cretini cu studii.
54.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 54)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.05.2016, 23:41)
BURSA nu manipuleaza.
54.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 54)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.05.2016, 16:52)
idiot esti tu, prapaditule ... ba da, natia ta este pe cale de disparitie, mojicule
55. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 03.05.2016, 17:42)
Pai noi învatam limba latrina iar ei învata germana ? Am vorbit cu avocatul meu, si pot cere despagubiri de la Ministerul Învatamântului, pentru educatia falsa data copiilor mei. Pe foarte curând...
56. Responsabilitatea cui?
(mesaj trimis de Andrei Ernest în data de 07.05.2016, 00:17)
Responsabilitatea acestei probleme cade în primul rând în sarcina statelor care și în aceste momente bombardează populația musulmană. Păi dacă e banchetul lor să fie și nota de plată tot a lor. SUA, Rusia, Franța, Germania sunt principalele state care au exportat teroare în Orient.
57. pot veni
(mesaj trimis de nina în data de 15.05.2016, 17:26)
Ebine sa-i primeasca,dar sa-i verifice putin pe la dosare. Romania are nevoie de emigranti tanand cont ca unele sate din MOLDOVA nu mai au tineret si unele scoli din mediul rural si-au inchis portile. Sai primeasca ,dar pe cei fara studii sa-i puna oleaca la munca,pentru ca nici romanii nostril cand ajung in strainatate nu sunt pusi la icoana.
57.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 57)
(mesaj trimis de anonim în data de 17.05.2016, 16:54)
foarte corect, cinste tie
57.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 57)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2016, 09:29)
Decat sa cheltuiesti cu migranti,ar fi mai bine sa cheltuiesti cu educatia in Romania,cu investitiile si atunci nu ar mai imbatranii populatia Romaniei . NU ar mai pleca tinerii din tara .Oricat ar castiga dincolo tot emigranti se numesc si sant tratati ca atare. Hai sa facem in asa fel incat sa nu mai plece din tara lor .A poi putem sa vorbim daca sa primim migranti sau nu.Cat timp tinerii nostrii emigreaza in alte tari nici nu se poate pune problema sa primi emigranti.
57.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 57.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 21.05.2016, 09:37)
A pune aceasta problema este ca si cum la noi s-au terminat problemele si hai sa le rezolvam si pe ale altora, in interesul nostru .Romanii au trecut prin doua razboaie mondaiale si nu au emigrat nici unde . au dus crucea si nu au mai plecat in lume cu mana intinsa.
57.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 57.3)
(mesaj trimis de MIHAI în data de 22.05.2016, 11:44)
Noua americanii nici viza de intrare nu ne dau(numai dupa ce platesti si te accepta ambasada),desi le suntem parteneri strategici si majoritatea tarilor europene o au.Trebuie sa fim mai Fermi ,chiar si cu americanii !
58. punctul 1
(mesaj trimis de zavaidoc în data de 23.05.2016, 11:45)
Mda, in principal *punctul 1* a exprimat pe scurt ideea. Intrati in toata istoria omenirii, nu conteaza *marile aglomerari de mase omensti, tot ce conteaza este *cucerirea resurselor de orice natura care ADUC PROFIT*. Exodul populatiei arabe va fi platit de intreaga omenire, PROFITL insa va fi *ACUMULAT DE O MANA DE CRIMINALI* economico-financiari. Nu conteaza nici exodul populatiei arabe, tragedfia lor, impactul dezastruos al culturii lor asupra a celi occidental - europene si invers, culturi care privite din orice punct de vedere nu sunt *compatibile, profitul resurselior este cel mai Important. Pentru acesta noi *tot restul omenirii vom plati scump*.
59. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2016, 22:37)
Cel puțin 1.000 de migranți au murit în naufragii și în urma răsturnării bărcilor, săptămâna trecută, în centrul Mării Mediterane, potrivit unor estimări anunțate marți de Organizația Internațională pentru Migrație (OIM), relatează DPA.
Cu puțin timp în urmă, Înaltul Comisariat al ONU pentru Refugiați (UNHCR) anunța un bilanț de 880 de morți, având la bază noi informații de la supraviețuitori și din alte accidente.
Săptămâna trecută, autoritățile italiene au coordonat zeci de operațiuni de salvare pe ruta maritimă Libia-Italia, salvând aproximativ 13.000 de oameni. Cel puțin trei naufragii au avut loc de asemenea miercuri, joi și vineri și cel puțin 50 de trupuri au fost recuperate,
60. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.06.2016, 08:54)
Eu cred ca ar trebui primiti in limita locurilor disponibile existente,sa se faca un barem de acceptare,sa fie informati cu privire la respectarea legii si a culturii nationale si nu vad nici o problema .Nerespectarea acordului sa duca la expulzare ! Virgil