Pe fondul extinderii reţelei de dealeri şi a proceselor calitative implementate în ultimii ani, afacerile STIHL au înregistrat o creştere de 15% în 2017, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
În acest moment, STIHL operează în 360 de magazine care aparţin distribuitorilor autorizaţi din ţară. În ultimii ani, împreună cu distribuitorii săi, compania a demarat un amplu proces investiţional menit să modifice standardul comercial, dar şi componenta de service. "Aceste investiţii, la nivelul întregii reţele de parteneri, se regăsesc, iată, în creşterea pe care am avut-o anul trecut. În plus, în piaţă, s-a manifestat un fenomen pe care l-am anticipat de câţiva ani şi pe care îl aşteptăm să se întâmple şi în perioada care urmează. Este vorba despre o migrare a utilizatorilor de la produsele ieftine, la produsele premium", explică Ioan Mezei.
Dezvoltarea companiei vine şi cu componenta logistică şi de organizare. Astfel, săptămâna trecută am demarat lucrările pentru extinderea depozitului din Otopeni. Suprafaţa alocată birourilor şi spaţiilor de training va creşte cu 50%, iar cea de depozitare cu 200%. Investiţia în extindere se ridică la 6 milioane de euro şi va fi finalizată până la sfârşitul anului, se mai arată în comunicat.