STUDIU: Oamenii de ştiinţă au descoperit o metodă de blocare a infecţiei cu noul coronavirus

G.U.
Miscellanea / 25 octombrie 2021

O echipă de oameni de ştiinţă de la Şcoala Politehnică Federală din Lausanne (EPFL), Elveţia, a descoperit o metodă pentru a preveni coronavirusul SARS-CoV-2, care cauzează COVID-19, să infecteze alte celule, ceea ce ar putea reprezenta soluţia în cadrul viitoarelor tratamente contra acestei boli, relatează agenţia EFE.

Experţii au descoperit modul în care anumite enzime transformă acizii graşi în una dintre cele mai importante componente ale coronavirusului, proteina ''spike'', ce formează membrana cu aspect ţepos, esenţială în procesul de infectare a altor celule.

În consecinţă, medicamentele capabile să modifice acizii graşi ''previn în mod eficient SARS-CoV-2 să infecteze alte celule'', a precizat EPFL într-un comunicat, precizând că descoperirea poate fi aplicată şi împotriva altor virusuri, cum ar fi cel al gripei sau al herpesului.

Studiul, care a fost publicat în revista de specialitate Developmental Cell, explică faptul că transformarea acizilor graşi este cunoscută în termeni specializaţi drept S-acilare şi este realizată de anumite enzime numite zDHHC-acetiltransferaze.

Aceste enzime adaugă acizi graşi proteinelor şi aminoacizilor pentru a-şi optimiza funcţiile, inclusiv, în cazul virusurilor, capacitatea lor de a infecta celulele vecine.

1. E ciudat cum la stiri unde sunt studii nu e niciun comentariu…

1. Uite că este comentariul tău.

Trecând peste glumă, la ce comentariu te-ai fi așteptat? Bravo, excelent, superb?

Asta e chiar o știre interesantă și utilă, spre deosebire de știrile delir în care auzim "vaccinați-vă dacă nu vreți să ajungeți la ATI". Când un copil de 20 de ani are șanse mai mari să ajungă în spital cu probleme cardiace după vaccin decât să ajungă în spital datorită COVID.

”Când un copil de 20 de ani are șanse mai mari să ajungă în spital cu probleme cardiace după vaccin decât să ajungă în spital datorită COVID.”

Puteti oferi statistici pentru aceasta afirmatie?

Nu poate fiindca a aruncat si el asa , la plesneala , o prostie.

Asa a spus Sosoaca, asa spune si el. vara trecuta muzica, dans, distractie, cluburi pline, astazi la sital.

cautati-le singur statisticile daca esti interesat , sau roaga pe cineva , analfabet functional !

Problemele cardiace le avea inainte de vaccin asa lasa-ne cu aberatiile tale!

Bravo.

aceste medicamente care blocheaza infectia vor fi blocate de smecherii care fac vaccinuri . vor sari cu o gramada de bani pe ei sa le cumpere descoperirea , pentru a nu fi opriti din planul lor . nu se va mai auzi nimic de asta . in schimb veti auzi mereu , vaccinul singura solutie .

1. Asa, nu te lasa, baga in continuare propaganda anti-vaccin, spune-le tuturor adevarul (pe care nu stim de unde il detii tu, dar clar te credem pe cuvant cu ceea ce spui).

Raducule, unde citesti tu acolo propaganda anti-vaccin? Cred ca tu ai putea fi exemplificat drept propagandist pro-vaccin si unul care se crede posesor al unui adevar universal. Te-ai dus sa citesti cate efecte secundare grave sunt inregistrate in urma vaccinarii anti-covid? 1 la 2000 de persoane. Mergi, citeste, cauta adevarul.

Unde pastele ma-sii lui Grosan , Mlonica Plop, Razvanel Tembel Constantinescu, ai aflat tu de "efectele secundare grave" ale vaccinarii anti -covid ? Dumneata imprastii excremente emanate de ghenele romania tv + latrina 3 si pe cati credeti voi ca mai pacaliti ma, cu trasnaile voastre ?!?

Da, exista efecte secundare, dar undeva sub 1 la suta nici un vaccin nu e perfect !

Dar voi nu ati fost luati de guler si azvarliti dracului la gunoi (si trantite tomberoanele bine , sa nu mai duhniti emanatii pestilentiale din cerebelurile voastre de curci plouate !)