MerchantPro, platformă de soluţii Saas pentru e-Commerce, organizează în data de 15 iunie 2023 cel mai mare eveniment de eCommerce din România dedicat inovaţiei şi performanţei, după cum anunţă compania. DotCommerce Digital Forum va avea loc la Pentagon Events Hall şi reuneşte cele mai importante nume din comerţul online românesc. Printre speakerii prezenţi la eveniment se numără şi Iulian Stanciu, preşedintele executiv al eMAG.
Agenda evenimentului cuprinde prezentări ale unor soluţii inovative, dezbateri aplicate pentru creşterea performanţei magazinelor online, precum şi discuţii cu reprezentanţii unor magazine online relevante, care vor vorbi despre viziunea şi experienţa proprie în a construi o afacere de succes în eCommerce.
Printre subiectele şi temele de discuţie propuse de organizatori în cadrul evenimentului se numără tendinţe şi provocări actuale din eCommerce, inovaţii şi tehnologii, securitatea datelor şi a tranzacţiilor, îmbunătăţirea experienţei de cumpărare, dar şi dezbateri despre viitorul eCommerce-ului, AI, investiţii, strategii şi soluţii.
Participanţii la eveniment vor avea ocazia să interacţioneze cu antreprenorii care au dezvoltat magazine online de succes precum eMag, Libris, TheHome, Answear, dEpurtat.ro sau Lensa, dar şi cu reprezentanţi ai companiilor de tehnologie cu impact global precum Google sau Adobe, sau afaceri locale din sfera serviciilor şi soluţiilor pentru eCommerce precum theMarketer, Gun Media, Innoship, MTH, DWF, Netopia, PayU, Aqurate, TBI Bank şi mulţi altii.
Una dintre cele mai aşteptate dezbateri îl va avea pe scenă pe Iulian Stanciu, preşedintele executiv al eMAG, care va intra în dialog cu Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro.
Aceştia vor discuta despre experienţele proprii în antreprenoriat şi eCommerce, tendinţe, provocări, strategii, soluţii inovative, dar şi viitorul comerţului online în România.
Iulian Stanciu este la conducerea companiei din 2009, când a devenit acţionar majoritar al retailerului online. În 2012, Iulian Stanciu a încheiat un parteneriat cu fondul de investiţii sud-african Naspers, în urma căruia eMAG a devenit cea mai relevantă platformă de comerţ electronic din Europa de Sud-Est. Zece ani mai târziu, eMAG devine cel mai valoros brand românesc şi prima companie din domeniul ecommerce situată pe prima poziţie în clasamentul realizat de Brand Finance.
Programul dotCommerce cuprinde un mix echilibrat între discuţii despre soluţii pentru creşterea performanţei şi optimizarea business-ului şi o bună doză de inspiraţie pentru strategie şi viziune antreprenorială.
Astfel, evenimentul debutează cu un panel despre soluţii pentru performanţă şi optimizare, continuă cu dezbateri despre viziune şi focus, strategii de loializarea clienţilor şi scalarea internaţională. Bineînţeles, din program nu lipsesc discuţiile despre livrări eficiente şi, subiectul momentului în tehnologie, AI şi aplicabilitatea sa în eCommerce. Panelul care închide ziua şi face trecerea către socializare pune în prim plan antreprenori de succes din online, care vor împărtăşi din experienţa lor şi bunele practici pentru a crea un business performant.
Ziua va fi presărată şi cu momente de relaxare, iar experienţa dotCommerce se va încheia cu o Exclusive Cocktail Party pe terasa rooftop a locaţiei.
Manifestarea dotCommerce Digital Forum are loc pe 15 iunie 2023, la Pentagon Events Hall. Agenda completă şi biletele sunt disponibile pe pagina oficială a evenimentului.
Acesta este organizat de MerchantPro, platforma SaaS de eCommerce folosită de aproape 2000 de magazine online locale active, având ca partener principal theMarketer, precum şi susţinerea partenerilor Innoship, Gun Media, Mokka, Aqurate, MTH Digital, TBI Bank, Rosistem şi Doctor SEO.
Partenerii media ai evenimentului sunt ziarul Bursa, Wall-Street.ro, Retail.ro, Start-up.ro, Spotmedia.ro, Digital-Business.ro, Revista Club Antreprenor.
MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din eCommerce din România şi Europa, prin funcţionalităţi competitive de eCommerce, servicii profesioniste de suport şi soluţii personalizate, adaptate necesităţilor specific de dezvoltare.
Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, peste 5.000 magazine online utilizându-i funcţionalităţile în cei peste 15 ani de prezenţă pe piaţă.
În ultimii doi ani, MerchantPro şi-a consolidat prezenţa pe piaţa internă şi internaţională, cu aproape 2000 de magazine active în România şi un număr în creştere continuă pe piaţa din Vestul, respectiv sud-estul Europei.