iTotem este prima companie din România care include inteligenţa artificială (AI) într-un promoter digital cu scopul segmentării pieţei de retail şi, implicit, al personalizării campaniilor şi ofertelor în funcţie de profilul categoriilor de public, conform reprezentanţilor companiei.
Proiectul face parte dintr-o colaborare mai amplă, noul dispozitiv Market·r fiind implementat printr-un parteneriat cu Bebe Tei, alături de companiile Bayer, Hartmann şi Bioderma.
Noul device Market·r, cu inteligenţă artificială integrată, duce marketingul digital la alt nivel; comunicarea la raft nu a fost niciodată mai interactivă.
• Marketingul digital se face la alt nivel, prin promoterul digital creat de iTotem
Noul dispozitiv Market·r este un promoter digital destinat comunicării la raft, adaptabil însă şi la alte tipuri de spaţii. Interacţionând cu el, utilizatorul este stimulat să afle mai multe detalii despre produsul afişat pe ecran. Din perspectiva oamenilor de afaceri, device-ul nu doar sprijină, ci şi inspiră campaniile de marketing. Spre exemplu, camera video cu care este prevăzut dispozitivul, dar şi prezenţa inteligenţei artificiale ajută la aflarea cu precizie a profilului audienţei. Modulul video scanează permanent traficul din proximitate şi generează un raport detaliat în care fiecare faţă identificată este catalogată în funcţie de vârstă, sex, emoţie. Segmentarea publicului-ţintă este un pas important pentru personalizarea conţinutului în campaniile în curs sau în cele viitoare. Mai mult, se pot furniza şi date privind timpul - care este momentul zilei cu trafic mai intens sau mai redus în zona în care este implementat device-ul.
• Marian Ciubotaru, CEO şi fondator iTotem: "Ne-am dat seama că ceea ce lipsea era segmentarea de piaţă, iar integrarea inteligenţei artificiale nu a făcut decât să ne perfecţioneze produsul"
"Dispozitivul Market·r este un produs dezvoltat în timp, rezultatul unei munci de durată, care a avut în vedere un studiu de piaţă şi o analiză concretă a dorinţelor clienţilor noştri. Pentru a da formă ideilor şi a le transforma într-un promoter digital inovator, am plecat de la beneficiile pe care le oferă în mod curent semnalizarea digitală şi am adăugat funcţii noi la cele existente deja - interfaţa multi-touch receptivă, prezenţa senzorilor pentru activarea campaniilor imersive, prezenţa cititorilor de tip EAN sau QR. Ne-am dat seama că ceea ce lipsea era segmentarea de piaţă, iar integrarea inteligenţei artificiale nu a făcut decât să ne perfecţioneze produsul. Platforma este 100% realizată de compania noastră, iar conceptul ei este de a aduce la un loc funcţiile de bază ale semnalizării digitale şi ceva în plus, acel ceva care face diferenţa", apreciază Marian Ciubotaru, CEO şi fondator iTotem.
• Avantaje multiple ale actualizării conţinutului de la distanţă
Creată în 2017, iTotem este o companie specializată în soluţii personalizate de digital signage, cu servicii extinse spre: vânzări/ închirieri de dispozitive şi monitoare profesionale; administrarea reţelelor de digital signage; crearea de conţinut media şi consiliere. Ancorată la dinamica pieţei, compania redefineşte relaţia cu publicul prin proiectele customizate pe care le creează. Integrarea AI în noul dispozitiv Market·r reconfirmă rolul provocator al tehnologiei în îmbunătăţirea procesului de creaţie. Mai mult, posibilitatea de a controla conţinutul remote permite schimbarea prin doar câteva click-uri a vizualului campaniilor sau a oricăror dintre parametrii de funcţionare, dar şi accesarea rapoartelor colectate datorită AI. Se reduce timpul de updatare al campaniilor, modificările se fac în timp real şi în locuri multiple (în cazul în care o afacere se desfăşoară în mai multe puncte) şi, în plus, se elimină necesitatea prezenţei fizice (nu mai este nevoie de persoane care să se deplaseze pe teren).
Important! iTotem oferă gratuit, timp de o lună, un dispozitiv Market·r, care poate fi implementat la raft, în interiorul unui spaţiu comercial. Pe pagina destinată produsului, www.market-r.ro, categoria Contact, găsiţi informaţiile necesare pentru a intra în legătură cu un reprezentant al Companiei.
(C)