Talentul care se transmite din tată-n fiu - Drăgoi

Raymond de Rubeis
Ziarul BURSA #Piaţa de Capital / 22 septembrie 2021

Document - fotografie din arhiva personală a lui Raymond de Rubeis, oferită de el spre publicare; de la stânga la dreapta: naşul Dan Drăgoi, mirele Raymond de Rubeis, mireasa şi soţia lui Dan Drăgoi, în calitate de naşă.

Document - fotografie din arhiva personală a lui Raymond de Rubeis, oferită de el spre publicare; de la stânga la dreapta: naşul Dan Drăgoi, mirele Raymond de Rubeis, mireasa şi soţia lui Dan Drăgoi, în calitate de naşă.

În ultimele luni s-a scris mult despre felul cum Bogdan Drăgoi a păgubit milioane de acţionari la SIF-uri. Am văzut cum o societate cotată la bursă cu foarte mulţi acţionari, direcţi sau prin fonduri de pensii, a fost preluată anul trecut de gruparea condusă de Bogdan Drăgoi. Este vorba de SIF Oltenia (SIF5). De când s-a aflat că SIF5 va fi preluată de gruparea domnului Drăgoi, acţiunea SIF5 s-a prăbuşit şi, în ciuda faptului că de atunci restul pieţei a crescut cu zeci de procente, cotaţia SIF5 a rămas aproape de minimele atinse în acea perioadă. Acum, investitorii de bună credinţă la SIF5 se simt înşelaţi şi, într-un mod justificat, abandonaţi de autorităţile statului care ar fi trebuit să-i protejeze. Mă refer mai ales la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).

Ceea ce urmează să scriu mai departe arată încă o dată nepăsarea şi probabil incompetenţa ASF în ceea ce priveşte drepturile investitorilor. Esenţa poveştii mele este că, alături de milioanele de investitori la SIF-uri, şi eu am fost păgubit de un Drăgoi. Dar nu de fiul Bogdan Drăgoi, ci tatăl acestuia, generalul Dan Drăgoi.

L-am cunoscut pe Dan Drăgoi în 1997, când compania britanică Balli, unde eram avocat intern, a preluat 40% din acţiunile Comvex SA în procesul de privatizare de atunci. După plecarea generalului Stănculescu, Dan Drăgoi, care era în subordinea acestuia, avea să devină managerul Balli România. Relaţia mea de afaceri cu Dan Drăgoi a început atunci şi de-a lungul anilor a evoluat într-una de prietenie. Mai mult, am ajuns chiar prieteni de familie, deoarece în 2001 avea să devină naşul meu.

În anul 2005, Balli a decis să-şi vândă deţinerile din România. Atunci căpitanul Corneliu Idu, un om de afaceri important din Constanţa, a plătit 12 milioane de euro pentru preluarea pachetului de acţiuni Comvex de la Balli. Corneliu Idu a plătit, astfel, toată suma pentru preluarea Solidmet, compania prin care Balli cumpărase acţiunile Comvex. Apoi acesta ne-a dat mie, lui Dan Drăgoi şi preşedintelui CA al Comvex, Viorel Panait, 45% din Solidmet fără ca noi să fi plătit niciun ban. Fiecare am primit 15% din Solidmet, atunci acţionarul majoritar la Comvex, iar domnul Idu a rămas cu restul de 55%. Am primit această participaţie în schimbul ajutorului nostru în conducerea, restructurarea şi modernizarea societăţii Comvex.

Între 2005 şi 2016, cei care am condus Comvex prin Solidmet, am restrucurat şi modernizat acest operator portuar din Constanţa, transformându-l în ce este acum: o societate competitivă şi profitabilă. Datorită investiţiilor, participaţia Solidmet la Comvex a crescut de la 40% cât era în 1997, la circa 63%, în 2016.

Dar lucrurile s-au schimbat complet după 2016 în relaţia noastră de afaceri şi de prietenie. Acum voi descrie cele mai importante aspecte din cele întâmplate.

În 2016, când mă aflam în Australia (de unde sunt originar), domnii Dan Drăgoi şi Viorel Panait pun la cale o operaţiune prin care să dilueze participaţia partenerilor lor de afaceri în Comvex: Corneliu Idu şi cu mine. Astfel, Consiliul de Administraţie al Comvex, al cărui preşedinte era (şi este) Viorel Panait, decide să facă o majorare de capital. Pentru asta se convoacă o adunare generală extraordinară a acţionarilor (AGEA) pentru 19/20 septembrie 2016. Dar, puţin înainte, pe 16 septembrie 2016, partenera domnului Viorel Panait, Ruxandra Ioana Nicola, cumpără 40 de acţiuni Comvex, din care 33 chiar de la domnul Panait, iar pe 19 septembrie 2016, Anca Mihaela Drăgoi, soţia domnului Dan Drăgoi, cumpără şi ea exact 40 de acţiuni Comvex din piaţă.

Majorarea de capital social la Comvex s-a desfăşurat în două etape. În prima, care a durat o lună, au putut să subscrie toţi acţionarii, iar în a doua, care a durat o singură zi lucrătoare (o zi de vineri), acţionarii existenţi au putut să subscrie acţiunile rămase nesubscrise din prima etapă. În această a doua etapă, subscrierea s-a făcut după regula primul venit, primul servit. Solidmet, unde eram acţionar alături de Dan Drăgoi, Viorel Panait şi Corneliu Idu, nu a subscris, deşi deţinea 63% din Comvex şi dispunea de resurse financiare. Nu a făcut-o deoarece Dan Drăgoi, directorul Solidmet, a decis să nu participe la majorarea de capital la Comvex.

Faptul că Solidmet nu a participat la majorarea de capital social a permis unui număr foarte mare de acţiuni să rămână nesubscrise. Astfel, dintr-un total de 6 milioane de acţiuni oferite la majorare, au rămas nesubscrise după prima etapă 4.155.316 de acţiuni. Această informaţie s-a publicat pe site-ul BVB la data de 15.12.2016, iar ziua următoare a fost acea singură zi lucrătoare în care acţionarii existenţi puteau să subscrie acţiunile rămase nesubscrise. Întâmplarea face ca printre primii care s-au înscris într-o listă de acţionari doritori să participe la majorarea de capital, având totodată banii pregătiţi, erau cele două doamne: soţia domnului Drăgoi şi partenera domnului Panait. Amândouă deveniseră pentru prima dată acţionare, aşa cum am menţionat mai devreme, în perioada în care s-a decis majorarea capitalului social.

Rezultatul final al acestei scheme a fost că participaţia Solidmet la Comvex, unde eram acţionar împreună cu domnul Corneliu Idu şi alături de domnii Drăgoi şi Panait, s-a redus de la aproximativ 63% la 30%. Doamnele Anca Mihaela Drăgoi şi Ruxandra Ioana Nicola au ajuns să deţină fiecare exact câte 17,5879% din Comvex. Ele au cumpărat la majorarea de capital acţiuni cu 2,5 lei, în timp ce acestea se tranzacţionau în septembrie 2016, înaintea majorării de capital, cu aproximativ 20 lei.

În urma acestei operaţiuni puse la cale de domnii Dan Drăgoi şi Viorel Panait, nu numai eu, dar şi toţi ceilalţi acţionari ai Comvex (aproximativ 8.000 de persoane) am fost păgubiţi în mod intenţionat şi premeditat. Am făcut plângere la ASF în 2017. ASF a întrebat conducerea Comvex, mai precis pe domnul Panait, dacă totul a fost în regulă. Aveam să primesc răspuns din partea ASF că nu s-a găsit nimic în neregulă.

În concluzie, domnii Drăgoi şi Panait au pus la cale o operaţiune destul de simplă, prin care au transferat peste 35% din capitalul Comvex către soţiile lor, la un preţ de circa 8 ori mai mic decât cel al pieţei. Tranzacţiile prin care cele două doamne au devenit acţionare la Comvex şi viteza cu care ele au putut să participe la majorarea de capital au avut fără niciun dubiu scopul diminuării participaţiei altor acţionari. Iar acest lucru s-a făcut prin utilizarea unor informaţii privilegiate ale domnilor Drăgoi şi Panait. Vorbim aici de un caz grav de fraudare a investitorilor.

Primele persoane care ştiau numărul acţiunilor subscrise în prima etapă a majorării de capital social au fost domnii Drăgoi şi Panait. Iar domnul Drăgoi, în calitate de director al Solidmet, putea să decidă el însuşi neparticiparea societăţii la majorarea de capital, lucru pe care l-a şi făcut. Astfel, domnul Drăgoi a lăsat milioane de acţiuni nesubscrise, permiţând ca ele să ajungă le cele două doamne. Acestea, având informaţii privilegiate de la domnii Drăgoi şi Panait, au avut banii pregătiţi să subscrie la a doua majorare de capital, care a avut loc într-o singură zi lucrătoare, imediat după ce numărul acţiunilor nesubscrise a devenit public pe site-ul BVB. Dar această informaţie era ştiută de soţii lor cu mult timp înainte.

Domnii Drăgoi şi Panait şi-au favorizat soţiile, evident prin fapte dar şi prin transmiterea de informaţii privilegiate în această subscriere, în defavoarea tuturor celorlalţi acţionari. Iar ASF, după ce a primit o plângere, nu a luat nicio măsură pentru a-i proteja pe investitori.

În acest moment, acest caz este în cercetare la DIICOT.

Opinia Cititorului ( 74 )

  1. Nașul să dea o asemenea țeapă urâtă la finul... doar în familia Drăgoi.

    Cât de josnici drăgoii ăștia!! 

    1. ...

      Dragoi a dat teapa si lui Corneliu Idu, care intre timp a si murit. Fara banii lui Corneliu Idu Dragoi n-ar fi ajuns unde e, dar n-a avut niciun scrupule. Imediat ce a prins ocazia a muscat, chiar a amputat, mana care l-a hranit

      Mai josnic decat clanul dragoi este insasi institutia intitulata ASF. Toate aceste probleme decurg din faptul ca ASF-ul nu isi face datoria, adica nu reglementeaza corect si nu supravegheaza corect (ba dimpotriva, institutia face tot posibilul sa inlesneasca si sa acopere infractiunile din pietele de capital si de asigurari).

      In povestea asta cu actiunile Comvex se vedea de la o posta mizeria si cu toate acestea ASF-ul a pastorit-o, girat-o si protejat-o cum numai ea stie. La fel in cazul achizitiilor incucisate la SIF-uri pe care tot ASF-ul le-a "reglementat", desi era clar ce va urma (atunci am scris comentarii despre ceea ce va urma, cartelizarea SIF-urilor, la stirea resepctiva din ziarul Bursa) . Plus concertarile care au fost ignorate de ASF, plus depasirile de praguri care au fost ignorate de ASF plus multe altele. Mizeria de la ASF este in fapt o parte din marea mizerie produsa de clasa politica de la noi, pentru ca la ASF sunt reprezentantii ei impreuna cu cumetrii acestei clase infecte, tot mai greu de tolerat si de suportat. 

    Super bun articol! Bravo Bursa!

    Sa va spun eu cum sta treaba. Nasul Dragoi a facut o schema simpla de buyback in numele darului pe care l-a dat mirilor la nunta.

    Acum eu astept un raspuns din partea nasului. A inceput palpitant.... 

    Nasule, nasule Dragoiule

    Unde-ti sint paralele 

    Le-ai mancat cu mandrele 

    Da bacsis la lautari mai Dragoi

    Cate-o suta de bitcoini, nasule, pungasule 

    Încă o dată se vede ce instituție este ASF! Într-o țară normală mulți ar fi ajuns la pușcărie după așa o furăciune la lumina zilei. Aici avem DEFINIȚIA manipulării pieței și insider-trading.

    ASF a dormit, a tot dormit. 

    1. ASF = Autoritatea Somnului Fericit

      Ce a mai dormit! S-a activat când e de păzit diverse persoane de consecințe. S-au grăbit Copariu si desteptaciunile din direcția juridica sa protejeze gruparea dragoilor și lakisilor. Asta e ASF acum cu Stefanoaia și Jardinierul

      vândut fac orice doar sa scape toti lichenii. Se sprijină și acoperă unii pe altii cu oamenii lor din juridic care lucrează pentru smenariile lor. Scopul e salvarea dragoilor, juravelilor, swissilor, lakisilor și tuturor suspecților de a plati în fata legii. Schema ASF e cum unii din asf ii protejează pe toți ciudații de ce ar trebui sa facă asf. Și nu face. Ii păzește și de procurori gruparea infra din asf. Supravegherea e somnul mintii. Schema asta a adus posturi prea bine plătite pentru cata tâmpenie zace în ei. Și corupție. Cu juridicul se instalează totul. Se protejeaza înfrățirea din asf cu famiglia Dragoi prin oameni credincioși din juridic. Ei insaileaza sa scape gruparea infra din exteriorul și interiorul asf.  

    "În acest moment, acest caz este în cercetare la DIICOT." ahahahaha, buna asta cu DIICOTul. ce cercetare frate, pui trei intrebari si ti-e evident ce s-a intimplat acolo.

    1. DIICOT uneori cercetează cele mai evidente și banale infracțiuni ani de zile... de ce? N-am idee... de deștepți :)

    A scris bursa si la vremea respectiva de mcs comvex...Subscrierea in etapa 2 trebuia sa dureze 3 zile, adica vineri, sambata, duminica, noaptea mintii la asf

    Articolul trebuia intitulat "Cum să dai o țeapă în mod legal".

    Căci exact așa s-a întâmplat. Nimic din lege nu obliga la o durată minimă a fazei 2 de subscriere (apropo, si asta e o inovație juridică, deoarece legea nu reglementează decât faza 1, cu 30 zile de preempțiune, dar alte faze ulterioare pot fi făcute cu orice durată). La fel, nimic din lege nu obliga directorul general al Solidmet să subscrie in majorare (iar dacă nu a subscris si Solidmet are prejudicii, atunci acționarii Solidmet il pot da in judecată). Din cauza asta, nici măcar un ASF cinstit si puternic nu ar fi putut face mare lucru. 

    Ah, ca se vede din avion ca operatiunea e cusuta cu ata alba, e altceva, dar strict pe pasii făcuti nu se poate susține nimic ilegal. Info priivilegiate - clar, dar sunt sigur ca nu sunt dovezi. 

    Practic, o folosire a unor operațiuni legale de unii actionari în scopul prejudicierii altor acționari.

    PS Totusi, cred ca trebuie sa luam aceasta poveste si cu un dram de rezerva, oricât nu iubim famila Dragoi. Mie nu mi-a dat nimeni pe gratis 15% dintr-o firma. Nu știm ce a fost acolo, intre actionari si de ce s-a apucat Dragoi tatal de schema asta după atâția ani. 

    1. e ilegal pentru ca e usor de demonstrat cum. Dragoi a prejudiciat Solidmet in interes personal si iarasi foarte usor de demonstrat cum au mobilizat doamnele din timp suma-gasesti aici o gramada de modalitati prin tactici specifice prelevarii probelor. Folosirea informatiilor privilegiate va fi usor de dovedit

      Vise, taica, vise. Asa ti se pare tie, ca e usor, dar in lipsa unui procuror destept si a unui judecator la fel, ma tem ca o sa fie un cosmar. Vad ca operatiunea s-a intamplat acum 4-5 ani, ma gandesc ca daca era asa usor cum zici, ar fi fost deja trimisi in judecata.

    > În anul 2005, Balli a decis să-şi vândă deţinerile din România. Atunci căpitanul Corneliu Idu, un om de afaceri important din Constanţa, a plătit 12 milioane de euro pentru preluarea pachetului de acţiuni Comvex de la Balli. Corneliu Idu a plătit, astfel, toată suma pentru preluarea Solidmet, compania prin care Balli cumpărase acţiunile Comvex. Apoi acesta ne-a dat mie, lui Dan Drăgoi şi preşedintelui CA al Comvex, Viorel Panait, 45% din Solidmet fără ca noi să fi plătit niciun ban. Fiecare am primit 15% din Solidmet, atunci acţionarul majoritar la Comvex, iar domnul Idu a rămas cu restul de 55%. Am primit această participaţie în schimbul ajutorului nostru în conducerea, restructurarea şi modernizarea societăţii Comvex.

    1.8 milioane de euro pentru ficare din cei 3 ca ajutor pentru conducere si restructurare era destul de generos la nivelul anului 2005. 

    Aici e ceva mai ciudat la mijloc. A fost un soi de intelegere verbala paralela care s-a rezolvat scriptic cum s-a rezolvat. (Curios daca s-au platit taxe pentru acele cadouri primite de 1.8M euro). 

    Dupa 10 ani oamenii au vrut sa se desparta si s-a gasit o solutie. 

    Sunt curios cat reprezinta valoarea de piata a firmelor la final? S-ar putea ca valoarea a 30% in 2016 sa fie mai mult decat valoare a acei 63% in 2005. 

    Altfel spus, asta nu e genul de afacere si contracte uzuale pe care amarastenii le-ar face. 

    Felicitari Bursa!

    Am intentat un proces în acest sens și mâine are un nou termen la Tribunalul Constanța. Actiunea prin care solicit anularea actelor juridice prin care sotiile lui Dragoi si Panait au devenit actionari in cadrul Comvex a fost inregistrata pe rolul instantelor de judecata acum 2 ani de zile. Pana la acest moment, din cauza incercarilor disperate ale paratilor de a opri solutionarea pe fond a acestei cauze, in litigiu nu au fost puse in discutie probele (un judecator s-a abtinut de la solutionarea cauzei din cauza atacturilor personale ale paratilor impotriva dumneaei).

    Saptamana trecuta, Dragoi si Panait au depus la dosar acte de procedura prin care incearca sa rediscute o serie de exceptii asupra carora un judecator deja s-a pronuntat, facand astfel presiuni asupra noului judecator pentru a infirma hotararile luate de judecatorul care s-a abtinut.

    Am crezut că o decizie a judecătorilor poate fi invalidata doar pe calea apelului. Nu sunt calificat pe dreptul romanesc, dar exceptiile reiterate de Dragoi si Panait mi se par abuzive. 

    1. As vrea, daca se poate, sa ma puneti in legatura cu avocatul (casa de avocatura) ce va reprezinta in proces. Am trimis redactiei adresa mea de mail. Multumesc.

    Nenicul Rubeis pare un ins dintr-o altă grupare, care încearcă să obțină bani prin articole de acest tip și procese făcute pentru hărțuirea societății. Cică pe nenea Rubeis îl preocupă investitorii Comvex! Adică înainte, când zice că era la comandă, nu-l preocupa soarta vreunui investitor la Comvex, ci doar buzunarul propriu, iar acum s-a trezit în transpirații de grija investitorilor! Cum se transformă unii, mai eficient decât camelonul! Și zice că avea o relație de pritenie cu Drăgoi! Da!? Și ce s-a întâmplat, nenicule? Dacă erai, cică, partener de afaceri cu Drăgoi, n-ai mai avut parte de parteneriat?

    Eu n-am auzit niciodată de acest Rubeis, mare partener la Comvex. Din ce scrie acest nene, pare că el n-avea nicio treabă cu conducerea. Apropo, ce procent deține acest Rubeis în Comvex? Știe careva? M-am uitat în site-ul BVB și nu văd vreo deținere. Are și el măcar un 5%? Dacă are, cât avea, domnule, înainte de diluare, că din articol nu rezultă cât avea. Rubeis acesta spune că avea ceva din Solidmet, deși nu se știe cât, că nu spune. Și când nu spui, nenicule, e grav! Pentru că aceste mici „scăpări” ne dau de înțeles că adevărul e altul, unul care nu convine. Așa că iar sunt cititorii duși de nas, iar proștii hăpăie aceste articole de vendetă ca pe niște articole despre protecția investitorilor, despre drepturi și libertăți neînchipuite.

    Și iar vedem cu cer unii disperați ajutor de la DIICOT și alte instituții și unii încep să jubileze ca la condamnarea lui Dragnea la pușcărie! Înainte de a jubila, trebuie ca Rubeis să răspundă la niște întrebări simple: cum a protejat el investitorii la Comvex, pe vream când era la butoane? Ce procent are în Comvex sau în Solidmet? Ce parteneriat avea cu Drăgoi și cât a încasat de pe urma acestui parteneriat? Care este motivul pentru care parteneriatul a încetat? Care este varianta lui Drăgoi în acest caz? (Nu-i așa!, ar trebui să auzim mai multe variante, și a dușmanului, că poate are dreptate!). Cum de scrie acest Rubeis la ziar așa de liber, cu fotografii de colecție? Cum își permite acest Rubeis să scrie la ziar articole dacă zice că are plângeri la DIICOT și la tribunal? Nu cumva încearcă să „preseze” pe cineva?  

    1. Daca citeai tot ai vedea ce scrie.

      Atunci căpitanul Corneliu Idu, un om de afaceri important din Constanţa, a plătit 12 milioane de euro pentru preluarea pachetului de acţiuni Comvex de la Balli. Corneliu Idu a plătit, astfel, toată suma pentru preluarea Solidmet, compania prin care Balli cumpărase acţiunile Comvex.Apoi acesta ne-a dat mie, lui Dan Drăgoi şi preşedintelui CA al Comvex, Viorel Panait, 45% din Solidmet.

      Simplu doar trebuie sa citesti. 

      Am inteles din intrebarile tale ca nu esti la curent cu cazul.

      Sau vrei sa para ca tot cazul asta a cazut din cer, hodoronc-tronc si ca de aceea pui aceste intrebari, pentru ca nu ar exista raspunsuri la ele. 

      In realitate, s-ar putea sa fii prea bine la curent si sa o faci pe niznaiu. 

      In cazul ca, totusi, in mod sincer esti prea lenes (initial am scris "puturos", dar m-am razgindit si am inlocuit cuvintul "puturos" cu "lenes", ca sa nu te dai jignit) sa cauti informatia asupra careia tu pui intrebari, ei bine, daca esti prea lenes, ti-am facut mai jos o lista cu articolele din BURSA care iti raspund la toate intrebarile puse, ba chiar la multe altele nepuse. 

      La rindul meu, iti adresez si eu o intrebare: daca tu ai fost prea lenes sa-ti faci aceasta lista, atunci, oare, vei gasi resurse sa citesti articolele din lista? 

      Sute de mii de cititori au facut-o, pina acum.  

      Dar tu? 

      Poti? 

      Adica: chiar te intereseaza sau te straduiesti sa insailezi o diversiune puturoasa? 

      LISTA 

      ÎN URMA MAJORĂRII CAPITALULUI SOCIAL 

      Mihaela Drăgoi şi Ruxandra Nicola au raportat deţineri de câte 17,5% din Comvex 

      / 09 februarie 2017 

      UN ACŢIONAR AGITĂ APELE LA COMVEX 

      Viorel Panait, Comvex: "Raymond De Rubeis era informat, dar nu a participat la majorarea capitalului Comvex" 

      / 05 februarie 2018 

      UN ACŢIONAR AGITĂ APELE LA COMVEX 

      De Rubeis: "Inexplicabil, acţionarul majoritar Solidmet nu a subscris la majorarea de capital a Comvex" 

      / 05 februarie 2018 

      AVÂND ÎN VEDERE INVESTIŢIILE LA TERMINALUL DE CEREALE 

      Conducerea Comvex propune nedistribuirea profitului pe 2017 

      / 02 aprilie 2018 

      INVESTIGATIE 

      La Hezbollah acasă vin bani din piaţa noastră de capital (II) 

      / 19 aprilie 2019 

      MAJORARE DE CAPITAL SAU DISTRIBUŢIE ASCUNSĂ A PROFITULUI? 

      Comvex - o "afacere de familie" pentru Dan Drăgoi 

      / 02 noiembrie 2020 

      Modul în care soţiile lui Dan Drăgoi şi Viorel Panait au devenit acţionare Comvex, analizat de instanţă 

      / 10 martie 2021 

      DNA ŞI DIICOT APLICĂ 

      Legea tăcerii, în dosarele Comvex 

      / 23 martie 2021 

      UN NOU TERMEN ÎN DOSARUL COMVEX 

      Tribunalul Constanţa - blocat în excepţii, abţineri şi recuzări

      / 10 iunie 2021 

      Am înțeles, domnu’ Make! În cazul că sunteți sincer interesat de buna informare a cititorilor și nu prea leneș, era mai simplu să ne dați răspunsul la întrebări. Cât are Rubeis în Comvex sau în Solidmet? E chiar așa mare deranjul? Dacă nu sunteți leneș, indicați articolul din istorie în care se menționează procentul în Solidmet acum si înainte de diluare.

      Ca să vă răspund și la întrebare, eu știam că orice articol se scrie cu toate informațiile necesare pentru înțelegerea subiectului. Că doar nu puneți cititorii să meargă la arhivă sau la bibliotecă să înțeleagă ce a dorit autorul să dezvăluie sau să transmită în articolul de azi? Așa că, dacă umblați cu astfel de scheme, vă recomand să vă gândiți de două ori măcar înainte de a răspunde. Pentru că nu aveți de-a face cu proștii! Mulți, de altfel, care cad în plasă și tot ce știu să facă este să înjure și să-i facă pe unii mafioți! Și credeți că e vreo diversiune? Cred că adevărul complet (încă o dată: complet), nu poate fi vreo diversiune și trebuie respectat! Așa că aceia care se feresc de tot adevărul sunt ei diversioniștii demascați! 

      Deci să ne răspundă Rubeis la întrebări sau să ne indicați articolele în care s-au prezentat răspunsurile la întrebări. Asta că să nu citim (dacă vrem) degeaba, în caz că facem un efort ca să-l scutim pe Rubeis de tremurul și durerea de cap care îl apucă atunci când se pune problema să livreze detaliile. 

      Apropo, lui Drăgoi i-ați cerut o poziție înainte de a publica acest articol? Răspundeți la această întrebare! Sau mă trimiteți iar în arhivă să caut răspunsul prin vreun articol?

      Domnule, cât are Rubeis în Comvex sau în Solidmet? El, singur, pe persoană fizică! Voi știți să citiți sau îi aburiți pe alții cu șmecherii din condei?

      Hai, ma, lasa-i asa. Nu mai intreba nimic. Ce se intampla aici n-are legatura cu informarea sau presa, aici e altceva. Domnu` semnatar reclama presiuni asupra judecatorilor, EL INSUSI realizand deliberat acest demers cu articolul de astazi PREMERGATOR unui termen de judecata. Hai sa nu ne mai prefacem ca discutam chestii de piata ca suntem penibili: n-are nici o legatura aceasta "confesiune" cu vreun act jurnalistic.

      Noi am muncit sa-ti dam informatiile, iar tu afirmi ca daca tu nu le-ai citit, atunci noi nu ti le-am dat.

      Nu, Gicule. 

      Nu tine! 

      Nu-ti zic. 

      Pune mina si citeste, nu fii puturos!

      Raspunsul e acolo, nu ti-l dau de doua ori. 

      Bibicule, tu crezi că țin șmecheriile astea? E clar că dacă verificăm răspunsul la aceste întrebări vom vedea impostura cât casa a lui Rubeis! Nu-i așa, bibicule? Rubeis e brav ca Marcu și văd că îl susții. Era sau este cumva Rubeis un mare investitor țepuit, ca să îl susțină ziarul Bursa? Nu, tată, nu e! E un fost, cum să-i spunem?, oportunist, care a rămas probabil cu ochii în soare după ce a comis-o! Acum ce faceți? Puneți de o cooperativă?

      Daca e clar, atunci nu mai verifica!

      Scuze ca am vrut sa-ti furnizez raspunsuri la intrebarile tale. 

      Am crezut ca te intereseaza. 

      Nu, tu intrebi, dar nu te intereseaza, asa cum am banuit. 

      Tu stii.

      Esti papa Dragoi, nu-i asa?! 

      ...

    hotii si paznicii fura cot la cot , nu mai asteptati sa vi se faca dreptate , sinteti pe cont propriu !

    Vai de capul lor, ce escroci ordinari sunt Drăgoi și Panait ăsta. Totul sa păcălească oamenii dincolo de orice bun simt și încercând să abuzeze legea.

    Ma întreb, ăștia mici pe care ei i-au angajat la SIFuri sa facă măgarii cot la cot cu Drăgoi, cum dorm noaptea? Sa știi că ești băgat în rahat cu astfel de oameni lipsiți de caracter, cred că e un coșmar. Că alde Drăgoi nu are nicio rușine să se lepede de ei când se strica treaba. 

    ...

    1. De ce? Intentionezi sa ii vizitezi acasa? Ameninti cumva voalat?

      Domnule Make, domnilor "redactori",

      Ce e asta? Este balci, este panarama? Cum permiteti astfel de comentarii de joasa speta? Incurajati amenintarile si instigarea la acte de violenta? Ce fel de "dezbatere" este asta? Sau asa intelegeti dumneavoastra sa respectati dreptul la libera exprimare? 

      Nu permitem.

      Daca iti mai permiti obraznicia sa pui ghilimele la redactori, te sterg si pe tine, conform Regulamentului.

      Serios?? Eu sunt obraznic pentru niste ghilimele??? Reprezinta ghilimelele niste jigniri, conform regulamentului?

      Nu cred. Eu cred ca sunt altii care incalca atat Regulamentul (il scriu cu litera mare, sa fie clar ca il inteleg si respect) cat si Codul civil si penal, care posteaza comentarii jignitoare, incita la ura si actiuni violente, incalca dreptul la viata privata si demnitate a persoanelor, ameninta, etc, si care sunt - in mod inexplicabil - tolerati pe site. De ce? Asta e o intrebare pe care, cu respect, v-o adresez public. Multumesc. 

      Raspuns: Da.

      Alt raspuns: Minti.

      Alt raspuns: Alta intrebare?

      Vreti sa va furnizez 5 (cinci) comentarii care ilustreaza afirmatiile mele? De pe site-ul Bursa, evident.

      Tu crezi ca s-a-ntilnit hotu' cu prostru'...

      BURSA apare neintrerupt de 31 de ani, iar tu imi furnizezi 5 (cinci) comentarii care incalca Regulamentul. 

      Bine. 

      Stai jos! 

      In zilele slabe, avem, peste 300 de comentarii ale publicului. 

      Tu gasesti 5 (cinci) comentarii care incalca Regulamentul. 

      Bine. 

      Stai jos! 

      In zilele tari, avem chiar si o mie cinci sute de comentarii. 

      Tu gasesti 5 (cinci) comentarii care incalca Regulamentul.. 

      Bine.

      Stai jos! 

      Te-a cam terminat Make. Nu este bine să te pui cu el nici dacă eşti destept, darămite tu.

    Până și mafioții noștri sunt vai de capul lor. Vorba domnului Băsescu "ce ghinion domne în țara asta" că nici mafioți de calitate nu are. Cum dreaq, să fii mafiot și să-ți țepuiești și propriul fin? Vai de capul nostru... nici mafioți nu ne permitem...

    1. La mafioti, familia e sfanta.

      La Dragoi, nici asta. 

    De ce nu se poate inițierea unui proces colectiv cu susținerea AISIF impotriva administratorului Sif1 cu subiect modul în care administrează SIF5, Sif4, Sif1 - cu toate neregulile semnalate de-a lungul timpului în ziarul Bursa?

    1. Uite exact de aia nu se poate. Pentru ca tu stai si o arzi pe aici, mai pui un comentariu, mai injuri pe Dragoi, si astepti ca cineva sa initieze. Oricine altcineva, dar nu tu. Si la fel stau si altii care comenteaza pe aici, dar in viata reala nu se intampla nimic. Ma rog, se intampla Madadi si AISIF, dar ei sunt altii, nu voi, comentatorii anonimi de pe aici.

      PS Comentariul tau e oricum off-topic. 

      Ei, nu este deloc off-topic!

      Topicul incepe asa: " In ultimele luni s-a scris mult despre felul cum Bogdan Drăgoi a păgubit milioane de acţionari la SIF-uri." 

      Si continua. 

      Cazul lui Rubeis este, in articol, un exemplu ca familia Dragoi are un modus operandi, transmis de la o generatie la alta. 

      Ce alte probleme mai ai? 

      Ca oamenii comenteaza in sectiunea de comentarii?!

      Nu cumva te off-tici? 

      Hai, Make, totusi, ideea e sa comentam la obiect. Inteleg ca acest articol este despre cum a facut Dragoi-tatal o manevra mizerabila (caci sunt de acord ca a fost mizerabila). Or, daca articolul este despre acest subiect, atunci sa comentam despre el.

      Ah, inteleg ca este vorba de tatal unui fiu care stapaneste peste SIF 1,4 si 5 (daca stapaneste el si nu un cetatean libanez sau cine altcineva). Dar banuiesc ca cititorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor. Astfel incat m-as astepta ca azi sa-l injuram doar pe tata. Pe fiu, in comentariile de la articolele trecute si (sunt sigur) viitoare dedicate lui de Bursa. 

      Am aratat deja ca nu este off-topic.

    Domnule De Rubeis, procesele civile de acest fel si anchetele penale pentru manipularea pieteti de capital sunt complicate. La cati bani sunt in joc trebuie sa aveti avocati de top care să ceară să participe la actele de urmarire penală si care să insiste pentru efectuarea de lucrari in dosar. La DIICOT, dupa episoadele Alina Bica si Georgiana Hosu, sa nu va asteptati ca procurorii au devenit batmani. Trebuie sa insistati daca considerati ca aveti dreptate.

    1. Sfaturi de sunet. Urmăresc acest curs de acțiune în plus față de altele. Vă mulțumesc.

      Tuturor comentatorilor - Vă mulțumesc pentru că ați reacționat.  

      Câte procente aveți în Comvex și în Solidmet? Răspundeți la această întrebare! Câți bani ați încasat din parteneriatul cu Drăgoi? Cum vă permiteți să dați poze la ziar și să publicați astfel de articole când ziceți că mâine aveți proces?

      Nu vă e rușine, măcar din când în când? 

      Vito, NU. NU II ESTE RUSINE DELOC. Pe bune, nu intelegi ca nu??

      Hai sa vedem: este victima furtului nerusinata ca dezvaluie furtul, sau sint nerusinati cei solidari cu hotul?

      Eu cred ca voi sinteti cei nerusinati. 

      Domnule Make, eu il sfatuiam pe Vito sa se calmeze, sa-si vada de treaba.

      Cum am ajuns sa fiu facut nerusinat pentru asta de dumneata, fara sa ma adresez tie... pe bune ca nu inteleg... 

      Nu ai proprietatea spuselor tale?

      Altadata spune in clar ce ai de spus. 

      Ceea ce ai spus acum exprima impropriu ceea ce sustii ca ar fi fost intentia ta sa spui. 

      P.S. 

      Nu vorbeai cu mine?

      Crezi, ca aici porti discutii private? 

      Private, nu. Dar nici nu tolerez sa ma adresez cuiva si sa se amestece oricine. O fi site-ul tau, dar e totusi public, asa ca reguli fundamentale tot trebuie sa respecti.

      Amice, cred ca ar trebui sa te certi tu cu tine, nu cu mine.

      Daca recunosti ca site-ul este totusi public, atunci se poate amesteca oricine, deci chiar si eu, desi este site-ul meu.

      Acum, nu fii aspru cu tine insuti, se mai intimpla si la case mari sa emane prostii... 

    ASF gasca de penali.

    Sau ASF umbrela fostei Securitati? 

    1. Începe gasca penala cu Jardinierul care se crede imun în fata legii. Care primește telefoane direct pentru situații ca circotecile de la sifuri. Unde cu Sava, copariu și stefanoaia a pus umărul la instalarea fratilezilor, ei fiind din gruparea infra Frățilă. Sava care știa sa ceara și sa ia, precum controlatorii supraveghetorii ei vestiți. Spagutul bun cu închis ochii și croșetat apărări pentru penalii încă nearestati din piață se tine. Asa se construiesc carierele vedetelor marionete din asf. Se plătesc posturi, parandaratul sta în cum știi sa te faci ca nu vezi. Și apoi ești pus în funcție pentru somnul veșnic.

      Si pentru cum știi sa faci orice sa salvezi prietenii Dragoi Swiss&co. Stefanoiu e papitoiul pieței, cu ea faci orice vrei, orice ceri. Scrie fata toate ineptiile doar sa te satisfacă. Sta satisfăcut grădinarul care a eliminat oamenii corecți care ii blocau mizeriile. Cu gasca frăția infra supraveghere Constantinoiu comisar wanna be. Ala de albește după școală Sava controalele importante.  

    Bai frate, ce oameni Dragoii ăștia! Cum sa faci așa ceva, mai ales cuiva fata de care te-ai angajat în plan uman prin faptul că i-ai cununat! Nu le e rușine! Munca cinstita le miroase urat, nu le e rușine să prostească in halul asta!

    1. Îți dai seama că dacă asta au făcut familiei, ce șansă să aibă alde Buică sau alde Cioaca! Când o să se impută treaba, Drăgoi o sa zică pe la procurori "nu tata, ce treabă am eu, ăștia au făcut de capul lor toate golăniile, nu eu i-am pus".

      Dragoi va spune ca uita-te, chiar si ASF a spus ca noi nu suntem concertati! Au furat de capul lor si mi-au bagat in contul meu.

      Sociopatii nu au rușine. Pentru ei este obsesivă dorința de a infrange legea, bunul simt este considerată slăbiciune, sunt lipsiți de empatie, nu au scrupule. Da asa mai trag și dintr o familie de nomenclaturiști obscen de bogati prin forța funcției, rezultă ceea ce vedem. ASF nu a vazut frauda laHarinvest. Nici la SIF1, nici sif4 nici sif5. Nu a văzut nimic la City, așteptările sunt mari și din partea militienilor. Sunt fie prosti grămadă fie frați la furat. Altfel ăștia nu aveau ce sa mai caute liberi prin lume.

      ...

      ...

      ...

      Nivelul comentariilor începe sa tinda spre zero. AI uitat sa-ti înghiți pastilele?

      ...

      Nivelul comentariilor e invers proporțional cu nivelul șpăgilor date binomului Stefanoiu Gradinoiu. Și băieților buni supraveghetori controlori. Și invers proporțional cu nivelul intervențiilor și susținerii Dragoi Juravle Pana pentru frații lor din asf din gruparea infra. În scopul albirii și acoperirii faptelor lor.

      Asa e. Vb lumea ca Stefanoiu mai uita sa le ia. Deși unii au zis ca după ce i-a furat postul dragei noastre Cătălina se va arata mai puțin bolnava. Dar aparent bulimia spagwita se vindeca greu. Mai ales cand are atâtea guri înfometate cu care te sa împartă. Și când e invidia verde pe fosta sefa la nivelul căreia nu ajunge oricâte intervenții si spagi ar primi. Asa ca dacă are zile când nu e pa pastile lumea vede și toți suferă.

    Uitati-va la fata lui Dragoi Sr.: el e tartorul, Lakis si Dragoi Jr. sunt doar executanti, primul mai inteligent, al doilea mai putin..

    Nasu e nas pana si-n poza. Pe cand nasa are-n poza doar calitatea de nasa. Ca asa-i cu nasu, e nas si in ziua de Paste.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb