Orange a organizat astăzi o întâlnire cu tema "interacţiunea dintre tehnologie şi divertisment" la cel mai nou magazin Orange, deschis în cadrul Baneasa Shopping City.
Tonul discuţiilor a fost dat de renumitul actor şi regizor Sergiu Nicolaescu, care, odata cu ultimul său film, "Supravieţuitorul", devine şi erou virtual de joc pentru telefonul mobil.
Oana Comănescu, Content & Multimedia Division Manager la Orange Romania, a prezentat evolutia utilizarii jocurilor pe telefonul mobil. Daca la inceput existau 100 de jocuri in portalul Orange World, in prezent cei pasionati pot descarca jocuri dintr-un catalog cu 1.000 titluri. Imbogatirea continutului de jocuri a condus la cresterea numarului de utilizatori de la o luna la alta.
Cristina Ludae, Content Manager Mediafax Mobile Services, a facut o prezentare a jocului "Supravietuitorul" pentru public si a expus cateva previziuni despre tendintele de pe piata de continut mobil din Romania.
Cristian Manafu, blogger si specialist new media, si-a expus propria viziune asupra dezvoltarii continutului de divertisment pe telefonul mobil din perspectiva transformarii acestuia in platforma de comunicare cu publicul.
"Avem pentru prima oara ocazia sa vedem in Romania lansarea unui joc pentru telefonul mobil cu personaje dintr-un film inainte de premiera cinematografica a acestuia. Ne bucuram ca am avut ocazia sa gazduim o dezbatere pe aceasta tema in cadrul evenimentului de deschidere a celui mai nou magazin Orange de la Baneasa Shopping City", a declarat Thierry Millet, Director Comercial Orange Romania.
Orange shop Baneasa are un design special, modern si minimalist, iar elementele inedite precum perdelele cu apa de pe ziduri sunt proiectate pentru a oferi mai multa deschidere, simplitate si claritate spatiului. Ofertele sunt prezentate direct pe ecrane LCD, afisele tiparite au fost eliminate, iar peretii sunt decorati in intregime cu telefoane si laptopuri care pot fi testate de vizitatori.
the future"s bright, the future"s Orange
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu peste 10 milioane de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume.
La sfarsitul anului 2007, Orange Romania a avut venituri de 1,234 miliarde de euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 77 de magazine in toata tara.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.