Relansarea celui de-al treilea operator de telefonie mobilă, "Cosmote România" (fostul "Cosmorom"), a început în luna mai a acestui an, cînd datoriile companiei au fost achitate de către acţionari şi au fost capitalizate, rezultînd o nouă structură: "Cosmote" 70% din acţiuni şi "Romtelecom" cu 30%. "Cosmote" a achiziţionat pachetul majoritar al operatorului român de telefonie mobilă "Cosmorom", pentru suma de 120 milioane de euro.
"Cosmote România" este prima filială a grupului grec "Cosmote" care adoptă brand-ul grupului şi noua identitate corporativă. Evangelos Martigopoulos, director general al "Cosmote Group" a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă: "Astăzi sărbătorim un moment de referinţă în istoria grupului Cosmote şi un important demers de pionierat pentru piaţa românească a telecomunicaţiilor mobile. Pe lîngă marca noastră, Cosmote, aducem pe piaţa românească viziunea noastră, axată pe creativitate, angajament, o politică orientată către client, adică aceleaşi atuuri cu care am abordat şi piaţa din Grecia şi care ne-au condus către poziţia de lider".
Compania va aplica o politică simplă şi unică de tarifare, fără diferenţiere între reţele. Cu un portofoliu personalizat de servicii, "Cosmote România" aduce cele mai mici pachete tarifare de pe piaţă pentru serviciile postpaid, oferind în acelaşi timp şi pachete prepaid extrem de avantajoase, a mai spus directorul "Cosmote".
"Cosmote România" a dezvoltat o reţea de distribuţie naţională, serviciile şi produsele fiind accesibile în toată ţara. Reţeaua de vînzări a companiei include zece magazine proprii "Cosmote", 75 magazine "Romtelecom", 175 parteneri comerciali, precum şi un număr de dealeri locali cu acoperire naţională. În prezent, reţeaua "Cosmote România" acoperă aproximativ 80% din populaţia ţării. Pentru dezvoltarea şi extinderea reţelei de telefonie, operatorul grec va investi în următorii trei ani peste 450 milioane de euro.