Grupul Telekom România a anunţat astăzi demararea, în perioada 5-8 mai, a unui proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, pentru creşterea eficienţei proceselor de suport, iar anumite operaţiuni pot fi afectate în perioada respectivă, potrivit unui comunicat de presă trimis Redacţiei.
Conform companiei, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren. În perioada 5-8 mai, anumite operaţiuni pot fi afectate.
În comunicat se arată: "Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 şi 8 mai 2017, anumite operaţiuni precum plăţi de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opţiuni sau alte activităţi similare şi de comenzi pot fi afectate. Aceste operaţiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicatiei MyAccount sau al site-ului telekom.ro".
Aceste operaţiuni vor fi restabilite treptat şi activităţile de vânzări şi suport clienţi afectate vor fi reluate începând din 8 mai, conform sursei citate.