Sub sloganul "Senso este şi lumea ta", o nouă televiziune şi-a făcut debutul recent, în cadrul unui eveniment special. Televiziunea Senso îşi propune să ofere publicului o selecţie originală de emisiuni, reportaje, documentare şi filme artis-tice, talk-show-uri, spectacole, emisiuni pentru copii.
Noul post de televiziune va realiza programe specifice sferei culturale precum arta plastică, muzica, teatru, film, dar şi din sfera cotidianului, cum sînt design-ul interior, frumuseţea, să-nătatea, sportul, turismul sau actualitatea socială. Postul de televiziune Senso dispune deja de o bună acoperire naţională şi va ajunge în casele a pes-te 4,5 milioane de telespectatori. Totodată dispune de avantanjul de a fi o televiziune 100% digitală, fapt care garantează o calitate superioară şi constantă a semnalului.
Televiziunea Senso are două obiective majore în anul 2005: atragerea interesului telespectatorilor cultivaţi, dinamici, dor-nici de cunoaştere, ambi-ţioşi, inteligenţi şi cîştigarea unei cote de piaţă de 4%, un obiectiv ambiţios, dacă se are în vedere creşterea continuă a ofertei de programe de pe piaţa audiovizualului din România.