Clubul Companiilor de Relaţii Publice (CCRP) primeşte în rândurile sale un nou membru. Începând din februarie, agenţia THE PRACTICE a fost acceptată ca membru cu drepturi depline al Clubului, însuşindu-şi de asemenea şi responsabilităţile ce revin tuturor companiilor de PR din această asociaţie. "CCRP este o asociaţie deschisă tuturor companiilor specializate la nivel de obiect de activitate pe domeniul relaţiilor publice, care împărtăşesc valorile şi obiectivele Clubului. Ne-am bucurat că reprezentanţii THE PRACTICE au iniţiat demersul de a intra în Club şi ne face plăcere să îi primim în organizaţie" a declarat Andrei Savu, preşedinte CCRP. Clubul Companiilor de Relaţii Publice (CCRP), înfiinţat în octombrie 2003, este o asociaţie non-profit formată exclusiv din persoane juridice - firme specializate în relaţii publice. Clubul îşi propune să promoveze activitatea şi interesele industriei de relaţii publice şi să contribuie la dezvoltarea unui mediu profesional etic şi competent care să se alinieze normelor internaţionale. CCRP reuneşte în prezent 10 dintre cele mai importante companii de relaţii publice din România: 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, PRAIS Corporate Communications, Premium Communication şi THE PRACTICE. Agenţia THE PRACTICE - powered by Leo Burnett este o companie de consultanţă în relaţii publice axată pe strategie şi creativitate, dedicată construirii şi protejării brandurilor mari din România, fie ele locale sau internaţionale. Agenţia activează în colaborare cu grupul Leo Burnett, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România.
THE PRACTICE - noul membru al Clubului Companiilor de Relaţii Publice
F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 26 februarie 2007