Anul 2007 a însemnat pentru retailerul de îmbrăcăminte TinaR consolidarea poziţiei pe piaţă, împreună cu dezvoltarea reţelei de magazine şi iniţierea de proiecte de fidelizare ce vin în întâmpinarea clienţilor săi. În prezent TinaR deţine un număr de 14 magazine în marile centre comerciale, dintre care ultimul s-a deschis la sfârşitul lunii noiembrie la Centrul Comercial Tom Carrefour din Constanţa. Strategia de dezvoltare pentru anul viitor include, printre altele, deschiderea a cel putin 12 noi magazine, atât în Bucureşti cât şi în restul ţării, unele dintre ele în sistem de franciză. Acestea, conform previziunilor financiare, ar urma sa aducă reţelei un plus de 3,8 milioane de euro la cifra de afaceri pe anul viitor, ajungându-se astfel la un total al cifrei de afaceri pe 2008 în jurul valorii de 8,9 milioane euro.
Strategia mai cuprinde fondarea TinaR China ltd şi dezvoltarea sistemului logistic al companiei. "Este primul birou de reprezentanţă pe care TinaR îl deschide în afara graniţelor ţării, cu activităţi în domeniul logisticii de aprovizionare şi comenzi. Investiţia preconizată se ridică în jurul cifrei de 500.000 euro", ne-a declarat Rares Jianu, director general al TinaR.
Echipa TINA R este formată din aproximativ 130 de persoane, iar încasările magazinelor din Bucureşti depăşesc 500 de euro pe metrul pătrat lunar. Tina R, un business privat început în 1994, este una dintre cele mai mari reţele de magazine de îmbrăcăminte din România cu capital integral autohton.