Tommy Hilfiger a lansat campania sa pentru sezonul Holiday 2024, avându-i ca protagonişti pe Sofia Richie Grainge, un icon al stilului contemporan, şi actorul Damson Idris, potrivit comunicatului primit la redacţie. Campania se desfăşoară într-o seară festivă, într-un hotel elegant din Los Angeles, un cadru perfect pentru atmosfera de sărbătoare pe care o evocă brandul.
Pe parcursul campaniei, cei doi sunt prezentaţi într-un interior sofisticat, fiind atraşi de stilul şi energia naturală a celuilalt, creând o poveste cinematografică ce îmbină moda cu divertismentul. Această întâlnire magică reflectă stilul relaxat şi elegant al colecţiei Tommy Hilfiger, surprinzând energia cuplului în momente pline de vibraţie şi atmosferă festivă.
Campania de vacanţă subliniază esenţa brandului Tommy Hilfiger, celebrând sărbătorile, dar şi autenticitatea şi rafinamentul stilului său iconic, în timp ce pune în evidenţă moda elegantă şi contemporană. Aceasta reflectă perfect spiritul sezonului, cu o atmosferă caldă, primitoare şi plină de eleganţă, invitându-i pe spectatori să se bucure de magia sărbătorilor alături de stilul inconfundabil al brandului.
"Sărbătorile sunt despre a îmbrăţişa magia momentului şi a te lăsa purtat de el", a spus Sofia Richie Grainge. "Îmi place cum această campanie surprinde farmecul şi eleganţa sezonului. Darurile sunt felul meu de a arăta iubire şi afecţiune pentru familie, iar colecţia Tommy pentru sărbători - atemporală, elegantă şi fără efort - face uşor să găseşti ceva special pentru fiecare persoană."- a adaugat ea.
Colecţia Holiday 2024 aduce stilul american clasic TOMMY HILFIGER, perfect pentru fiecare moment al serii de sărbătoare. Ghidul de cadouri propune accesorii de sezon - de la pulovere călduroase, paltoane elegante, până la eşarfe şi genţi perfecte pentru iarnă. Ţinutele pentru petreceri combină rafinamentul cu farmecul sezonului. Eleganţa unei cine festive este reflectată în ţinute sofisticate şi gata de petrecere, ce îmbină fără efort farmecul sezonului cu rafinamentul caracteristic.
Ca simbol stilistic la nivel global, mamă şi antreprenoare, ambasadoarea brandului TOMMY HILFIGER pentru femei, Sofia Richie Grainge, reînvie conceptul de "Visul American". În prima sa campanie după venirea pe lume a copilului, ea întruchipează rafinamentul şi încrederea. Actorul britanic premiat, Damson Idris, aduce stilul său simplu, clasic şi atemporal, adăugând o notă de "cool" londonez în familia Tommy, ca ambasador al brandului TOMMY HILFIGER pentru bărbaţi.