Colaborarea dintre Tuborg România şi Graffiti BBDO a înregistrat un nou succes la cea de-a cincea ediţie a festivalului Ad'Or. Printul şi posterul Guinness intitulat "Calendarul" au obţinut titlurile de "Cel mai bun print" la categoria băuturi alcoolice, respectiv "Cel mai bun poster".
Agenţia Graffiti BBDO este deja o prezenţă constantă pe podiumul de la Ad'or, obţinînd pentru al doilea an consecutiv locul 3 la această competiţie. Echipa de creaţie care semnează "Calendarul" a fost formată din Adrian Preda - Director de Creaţie, Cosmin Ezaru - Art Director şi Bogdan Costin - Copywriter.
Aceste noi premii dovedesc eficienţa agenţiei Graffiti BBDO în promovarea creativă a mărcilor Tuborg România. Astfel, dacă Guinness a făcut istorie în ultimii doi ani cu pritnul "Positive" - primul premiu Epica cîştigat de o agenţie din România, o medalie de argint la New York Festivals 2004, mai multe premii şi nominalizări la Ad'Or 2004 şi un Golden Drumstick la Golden Drum 2003 - Tuborg este cea mai eficientă bere din România. Distincţiile care certifică eficienţa promovării Tuborg sînt premiile Bronze Effie/băuturi alcoolice la Effie 2004 (Tuborg Gold) şi Silver Effie/băuturi alcoolice la Effie 2005 (Tuborg Royal Export).