• Peste 12.000 de unităţi şcolare beneficiază de suport tehnic din partea echipei SIVECO România
Pentru a optimiza comunicarea cu toţi beneficiarii proiectelor educaţionale şi utilizatorii soluţiilor de eLearning dezvoltate de SIVECO România a fost alocat un nou număr TELVERDE - 0800.0800.05, ce poate fi apelat gratuit din reţeaua RomTelecom. Echipa Call Center-ului poate fi apelată de luni până vineri, între orele 08:00-20:00, programul putând fi adaptat în funcţie de trafic şi de solicitările primite.
De la lansarea Centrului Naţional de suport tehnic în martie 2006, echipa SIVECO a răspuns la peste 11.000 de solicitări, dintre care 6.234 au fost solicitări telefonice. Echipa de suport tehnic răspunde cu promptitudine oricărei solicitări venite din partea profesorilor, elevilor, părinţilor, inspectorilor şcolari, consilierilor, directorilor de şcoli, etc .
"Calitatea ridicată a serviciilor cu care ne-am obişnuit beneficiarii, ne motivează să fim din ce în ce mai buni. De aceea, intreaga echipa de specialisti din cadrul centrului de suport tehnic va rezolva orice problema care ar putea aparea, intr-un timp cat mai scurt ", a declarat Otto Zelch, Line of Business Director în cadrul SIVECO Romania.
Principalii beneficiari ai serviciilor de suport tehnic sunt utilizatorii platformei de eLearning AeL şi ai soluţiei ASM, destinată managementului şcolii şi al resurselor unităţilor de învăţământ, dar şi elevii şi profesorii ce utilizează lecţiile interactive AeL în şcoală sau acasă. Operatorii centrului de suport oferă informaţii şi despre programele de formare adresate profesorilor în şcoli sau prin Casa Corpului Didactic.
Unul dintre obiectivele majore ale componenţei de suport tehnic îl reprezintă şi furnizarea de asistenţă tehnică de specialitate şi informaţii actualizate pentru operatorii şi utilizatorii de la nivel naţional, judeţean şi local ai aplicaţiilor administrative, cum ar fi examenele naţionale şi Baza de Date Naţională a Educaţiei.