UniCredit Ţiriac Bank a lansat patru pachete adresate clienţilor corporate, respectiv companiilor cu o cifră de afaceri de peste trei milioane de euro, care înglobează toate produsele necesare pentru gestionarea operaţiunilor curente, se arată într-un comunicat al băncii.
Un avantaj al utilizării pachetelor este preţul unic (de tip abonament) mult mai mic faţă de cel al produselor achiziţionate separat, respectiv reduceri de peste 40% la preţul produselor incluse în pachet şi reduceri de până la 50% la preţul produselor adiţionale pachetului, arată Agerpres.
Potrivit băncii, un alt beneficiu este economia de timp. Clientul nu mai trebuie să se deplaseze la bancă pentru a efectua operaţiunile curente, având la dispoziţie aplicaţia BusinessNet, iar cardurile permit efectuarea operaţiunilor cu numerar prin bancomatele UniCredit Ţiriac Bank, precum şi prin terminalele Non-stop Banking.
În funcţie de varianta aleasă, aceste pachete includ produse şi servicii de bază, pornind de la administrarea contului curent şi utilizarea aplicaţiilor online, până la plăţi în lei, operaţiuni cu instrumente de debit şi monitorizarea acestora în timp real, precum şi carduri business.
De asemenea, pe lângă utilizarea pachetelor în formă standard, clientul poate opta pentru anumite servicii adiţionale, la preţuri competitive.
UniCredit Ţiriac Bank face parte din reţeaua UniCredit Group. În România, grupul oferă o gamă largă de produse specializate şi servicii şi prin intermediul partenerilor - UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities România, UniCredit CAIB România, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Partner.