"Universal McCann" şi "OMD-Media Direction", în cursa finală pentru bugetul media "Vodafone"

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 26 februarie 2007

"Universal McCann" şi "OMD-Media Direction", în cursa finală pentru bugetul media "Vodafone"

Operatorul de telefonie Vodafone va alege, până la sfârşitul săptămânii viitoare, agenţia care îi va gestiona bugetul de media (de reclamă), în urma unui pitch la care s-au prezentat patru agenţii, dintre care compania a selectat Universal McCann şi OMD-MD, spun persoane apropiate licitaţiei.

Bugetul de media al Vodafone este evaluat la peste 15 milioane de euro, după unele estimări.

La licitaţia organizată de Vodafone la începutul acestui an, pentru administrarea acestuia, s-au prezentat Universal McCann, care a gestionat bugetul Vodafone până acum, OMD-MD, Zenith Media şi MindShare, potrivit unor persoa­ne apropiate licitaţiei. Toate cele patru agenţii au operaţiunile afiliate la cele patru mari grupuri de publicitate mondiale, respectiv Interpublic, Omnicom, Publicis şi WPP.

Persoane apropiate procesului de licitaţie au precizat pentru NewsIn că B.V. McCann Erickson, a cărei divizie de media, Universal McCann, se află acum pe lista celor două favorite în gestionarea bugetului Vodafone, s-a prezentat la licitaţie cu o soluţie integrată de creaţie şi servicii media (planificare şi achiziţie a spaţiului publicitar).

Pentru bugetul de creaţie al Vodafone, s-au mai prezentat, pe lângă McCann Creative Services (divizia de creaţie a B.V. McCann Erickson), agenţiile Saatchi & Saatchi (parte din acelaşi grup de operaţiuni cu Zenith Media) şi Scala JWT, agenţie care face parte din reţea­ua deţinătoare a contului de creaţie Vodafone la nivel global.

Reţeaua care deţine contul de media Vodafone în plan extern este OMD.

Reprezentanţii Vodafone au refuzat să comenteze pe marginea acestui subiect.

B.V. McCann Erickson este o agenţie de publicitate full-service, deţinută majoritar de grupul mondial de publicitate Interpublic şi numără clienţi precum Coca-Cola, Kandia-Excelent, ING, Interbrew sau Nestle.

OMD şi Media Direction, afiliate la Omnicom, sunt specializate în servicii de comunicare media (planificare şi achiziţie de spaţiu publicitar) şi activează în parteneriat pe plan local. Printre clienţii celor două agenţii se numără Alpha Bank, McDonald"s (OMD), Pepsi & QAB, Automobile Dacia, Renault (Media Direction).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb