Up România anunţă lansarea Up Play şi devine astfel prima companie din industria beneficiilor extrasalariale care asociază un modul complex de gamification unei aplicaţii mobile. În prima etapă modulul este disponibil pentru utilizatorii de carduri Up Dejun din Bucureşti şi Ilfov, urmând a fi extins în toată ţara, pentru mai multe produse din portofoliul companiei, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, Up Play îşi propune să schimbe modul în care beneficiarii îşi utilizează cardurile de masă, încurajându-i să descopere noi experienţe în locaţiile HoReCa partenere, cum ar fi restaurante, cafenele, cofetării şi multe altele. În schimbul unor tranzacţii, utilizatorii vor primii monede Up Coins care se vor transforma în vouchere de cumpărături la diverşi parteneri.
Inovaţie prin gamification: o premieră pe piaţa de beneficii
Up Play este mai mult decât un simplu modul adăugat în aplicaţia Up Mobil, este o inovaţie care redefineşte interacţiunea utilizatorilor cu beneficiile extrasalariale, transformă experienţa utilizării tichetelor de masă într-o activitate distractivă şi interactivă. Prin integrarea mecanismului de gamification, Up România oferă utilizatorilor o experienţă modernă, adaptată stilului de viaţă al generaţiilor actuale, în special al tinerilor.
"Suntem mândri să fim primii care aducem gamification într-o aplicaţie de beneficii în România, ceea ce nu doar că ne poziţionează ca pionieri în domeniu, dar ne permite şi să sprijinim antreprenorii din HoReCa. Astfel, nu doar că îmbunătăţim experienţa utilizatorilor noştri, dar contribuim şi la dezvoltarea şi succesul afacerilor locale", a declarat Loredana Vătăvoiu, Director de Marketing şi Comunicare, Up România.
"Up Play nu este doar un proiect, ci o poveste despre cum ideile pot prinde viaţă atunci când oamenii sunt încurajaţi să îşi exprime creativitatea. Totul a început cu un concurs intern, unde echipa noastră şi-a adus împreună pasiunea şi inovaţia, dovedind că inovaţia nu este doar un concept abstract, ci poate să se transforme într-un produs concret. Această competiţie este dovada că atunci când le oferim colegilor noştri spaţiul să fie creativi, ei pot transforma ideile în realitate şi pot aduce un plus de valoare nu doar companiei, ci şi fiecărui client în parte", a completat Loredana.
Cum funcţionează Up Play?
Instalând aplicaţia UP Mobil, utilizatorii de carduri Up Dejun din Bucureşti şi Ilfov pot accesa direct modulul Up Play. Odată activat, aceştia pot participa la misiuni zilnice şi tranzacţionale, prin care vor colecta Up Coins:
Misiuni zilnice: colectarea unui Up Coin la prima accesare zilnică a aplicaţiei;
Misiuni tranzacţionale: realizarea unei tranzacţii sau a unui număr definit de tranzacţii de o anumită valoare, în urma căreia vor colecta un număr de Up Coins, se menţionează în comunicat.
Monedele Up Coins acumulate pot fi folosite pentru achiziţionarea unor vouchere valorice de la diverşi parteneri din domenii precum fashion, cultural, beauty, travel şi retail. În viitor, modulul va fi extins pentru a include noi tipuri de misiuni şi va fi disponibil pentru toate produsele din portofoliul Up.
Un nou mod de a consuma beneficiile extrasalariale
Lansarea Up Play urmăreşte şi schimbarea comportamentului utilizatorilor de carduri de masă, încurajându-i să descopere noi locuri şi să acceseze noi experienţe. Acest modul inovator nu doar că le oferă utilizatorilor beneficii suplimentare, dar şi sprijină antreprenorii din HoReCa, generând venituri şi stimulând afacerile locale care acceptă plata cu cardurile Up, se precizează în comunicat.