UPC-Astral a început procesul de transformare a casieriilor Astral Telecom din Bucureşti în Centre de Relaţii cu Clienţii UPC-Astral, operaţiune care se încadrează în strategia de rebranding a companiei. Prin lansarea noilor servicii, UPC-Astral doreşte să ofere clienţilor săi divertisment, informare şi comunicare la standarde înalte de calitate. Numai în Bucureşti vor fi transformate, pînă la începutul anului viitor, aproape toate cele 20 de casierii Astral Telecom, care deservesc peste 270 mii de clienţi.
Domnul Cristian Dan, director regional de operaţiuni Bucureşti, a spus: "Centrele de Relaţii cu Clienţii, în care clienţii UPC-Astral intră lună de lună, contribuie la consolidarea relaţiei dintre aceştia şi compania noastră". UPC România a devenit în urma achiziţiei companiei Astral Telecom, cea mai mare companie de comunicaţii prin cablu şi satelit din România, oferind servicii unui număr de aproximativ 1,3 milioane clienţi. Grupul Liberty Global International, al treilea mare operator de cablu din lume, prezent în România prin UPC, a investit pînă acum în România peste 500 de milioane dolari.