Anul trecut, UPC România a realizat o creştere a veniturilor din activitatea de cablu cu 33,5% faţă de 2003 şi o creştere a profitului operaţional cu 51%. Totalul veniturilor UPC Ro-mâ-nia în 2004 a fost de 26.955.000 dolari, faţă de 20.189.000 în 2003, iar profitul operaţional a crescut de la 7.931.000 dolari în 2003 la 11.978.000 dolari în 2004. În Europa de Vest, creşte-rea veniturilor UPC a fost de 38,4% (creştere provenind din serviciile de televiziune, telefonie şi internet) - de la 1.168.258.000 dolari în 2003 la 1.616.481.000 dolari în 2004, iar în Europa Central` şi de Est de 29,5% (de la 359.810.000 dolari în 2003 la 466.017.000 dolari în 2004). Dintre ţările Europei Centrale şi de Est, Ro-mânia a înregistrat cea mai bună dinamică a veniturilor, cu o creştere de 33,5% faţă de 2003. De asemenea, profitul ope-raţional al ţărilor din Europa Centrală şi de Est a crescut în 2004 cu 38,7% faţă de 2003, iar România s-a plasat pe primul loc, cu o dinamică de 51%.
În acest an, UPC România intenţionează să efectueze inves-tiţii de capital în valoare de pes-te 8 milioane dolari. O parte din-tre acestea vor fi direcţionate către lansarea în prima parte a acestui an a serviciului de internet în bandă largă în Timişoara, Cluj-Napoca şi Ploieşti. În două dintre aceste oraşe - Ploieşti şi Timişoara - compania a efectuat proiecte pilot pentru a-şi fundamenta strategia cît mai aproape de cerinţele pieţei.
UPC România furnizează servicii de televiziune prin cablu în peste 40 de localităţi. Statisticile operaţionale ale UPC Ro-mâ-nia arată că la data de 30 septembrie 2004, UPC România avea reţele construite ce pot deservi 458.000 de locuinţe aflate sub cablu şi furnizează servicii unui număr de peste 340.000 de clienţi. UPC România este o filială a UnitedGlobalCom, Inc. (UGC - NASDAQ: UCOMA).