"Burberry Group" Plc, cel mai mare producător britanic de articole de lux, a raportat vânzări peste aşteptări pentru cel de-al treilea trimestru fiscal, în baza cererii din perioada Crăciunului.
Vânzările companiei au sporit cu 7%, la 613 milioane de lire sterline (985 de milioane de dolari), în timp ce analiştii estimau 601,4 milioane de lire.
În regiunea Asia-Pacific, vânzările companiei au sporit cu 16%, la 242 milioane de lire, cele mai importante creşteri fiind înregistrate în Hong Kong şi China. În Europa, avansul a fost de 4%, la 160 de milioane de lire, la fel şi în SUA, unde vânzările au ajuns la 150 de milioane de lire. Cele mai slabe rezultate ale companiei au fost consemnate în Coreea de Sud şi Italia.
Pe segmentul retail, cifra livrărilor "Burberry" a urcat cu 11%, la 464 milioane de lire, însă pe cel en gros a scăzut cu 5%, la 120 de milioane de lire.
Conform societăţii, vânzările "Burberry" din magazinele şi aeroporturile din afara Europei vor creşte în continuare.
1. Secretul succesului de marca
(mesaj trimis de Cinzeaca Emil în data de 16.01.2013, 16:52)
Au scoc fularul antiglont, pardesiul antitanc, si puloverul antiracheta.