"Bayerische Motoren Werke" AG (BMW), cel mai mare producător mondial de autoturisme de lux, şi-a majorat vânzările cu 9,1% în iulie, datorită cererii din China, SUA şi Marea Britanie.
Potrivit anunţului făcut, ieri, de compania germană, livrările de autoturisme BMW au însumat 119.982 de unităţi în iulie 2010, faţă de 109.933 unităţi în aceeaşi lună din 2009. În primele şapte luni din anul curent, vânzările companiei au sporit cu 12,5%, la 816.014 unităţi.
Vânzările din China au crescut cu 82%, la 13.852 de autoturisme în luna iulie, iar cele din SUA - cu 10%, la 23.390 de vehicule. În Marea Britanie, creşterea a fost de 26%, la 11.748 de unităţi vândute. Marea Britanie a adus companiei cea mai importantă creştere a vânzărilor de pe continentul european.
Pe piaţa locală a companiei, Germania - unde vânzările auto au fost slabe în ultimele luni, livrările BMW s-au majorat cu 3,6% în iulie.
"Vânzările noastre au crescut pentru a 11-a lună consecutiv", au anunţat reprezentanţii BMW, care aşteaptă ca evoluţia vânzărilor societăţii să se menţină pe această tendinţă şi în lunile următoare.
Directorul de vânzări din cadrul BMW, Ian Robertson, a declarat că livrările companiei vor consemna, şi pe viitor, o creştere solidă.
Pe întregul an 2010, BMW aşteaptă o creştere a vânzărilor cu 10%, la peste 1,4 milioane de unităţi.
Rivalul BMW - compania auto germană "Audi", a anunţat, săptămâna trecută, că şi-a majorat vânzările cu 7,7% în iulie, în baza livrărilor record din China şi Statele Unite.