Lanţul francez de distribuţie "Carrefour", al doilea din lume, şi-a majorat vânzările cu 2,8% în ultimul trimestru din 2006, comparativ cu perioada similară din 2005. Acestea au însumat 23,5 miliarde de euro (30,4 miliarde de dolari), în vreme ce analiştii aşteptau 24,1 miliarde de euro. Conducerea lanţului "Carrefour" motivează această evoluţie sub aşteptări a livrărilor prin concurenţa mare din domeniu, dar şi prin faptul că, în toamnă, vremea mai caldă decât în mod obişnuit a determinat o cerere mai redusă pentru îmbrăcăminte.
Deşi oficialii "Carrefour" au avertizat că ultimul trimestru din 2006 a fost mai dificil decât celelalte trei, analiştii au fost dezamăgiţi de rezultate, întrebându-se dacă lanţul de retail "Carrefour" pierde teren în favoarea rivalilor.
Directorul financiar al companiei franceze, Eric Reiss, a declarat că ofertele şi reducerile de preţuri practicate de rivali în Franţa, în luna octombrie, au fost mai multe şi mai importante decât în restul anului, iar "Carrefour" a refuzat să urmeze această "politică agresivă a promoţiilor pe termen scurt". Cei mai importanţi concurenţi ai "Carrefour" sunt, pe plan local, "E.Leclerc" şi "Intermarche".
Reiss susţine că, deşi octombrie a fost un "punct slab", lunile următoare au adus o îmbunătăţire, iar cea de-a doua jumătate a lui decembrie a fost "de departe mai bună" decât prima, pentru companie.
În afara Franţei, vânzările "Carrefour" au evoluat astfel în ultimele trei luni din 2006: scădere de 2% în Europa; scădere de 2,4% în Asia; creştere de 6,8 în America Latină.
Pe întregul an 2006, vânzările "Carrefour" au sporit cu 6,6%, la 87,422 miliarde de euro.