Vânzările de autoturisme noi în Germania au crescut cu 11,4% în martie, la 359.683 unităţi, cel mai important avans din ultimul an, în timp ce compania "Dacia" a raportat un avans de 50,7%, la 5.755 vehicule, arată datele Autorităţii Federale din domeniul Transporturilor (KBA) publicate marţi, transmite Reuters.
Brandurile "Volkswagen" şi "BMW" au raportat creşteri ale vânzărilor de 0,6% şi, respectiv, 5,8% luna trecută, în timp ce livrările "Renault" şi "Ford" au urcat cu 39,2% şi, respectiv, 15,7%.
Vânzările solide de pe piaţa germană vin după ce Italia şi Spania au raportat livrări de peste 10% în martie.
În primul trimestru din acest an, vânzările de autoturisme noi pe cea mai mare piaţă auto din Europa au crescut cu 6,7%, la 844.684 unităţi, în timp ce "Dacia" a raportat un avans de 35,2%, la 14.044 vehicule, potrivit Agerpres.
Brandurile "Renault" şi "BMW" au raportat creşteri ale vânzărilor de 28,8% şi, respectiv, 4,8%, în perioada ianuarie-martie 2017, în timp ce livrările "Ford" au urcat cu 8,3% iar "Volkswagen" a raportat un declin de 4,3%.
"Anul acesta, ritmul de creştere al pieţei auto germane va încetini considerabil. O creştere suplimentară va fi dificil de realizat, ţinând cont de nivelul deja ridicat al vânzărilor", a declarat Peter Fuss, de la Ernst&Young.
Acesta se aşteaptă ca înmatriculările de vehicule pe cea mai mare piaţă europeană să crească în 2017 cu 2%.