Vânzările de produse dermatocosmetice în farmacii vor creşte cu peste 40% în 2008

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 22 iulie 2008

Vânzările de produse dermatocosmetice vor creşte în 2008 cu peste 40%, ca urmare a dezvoltării rapide a pieţei şi a unei cereri în creştere din partea unei populaţii tot mai bine informate, susţin reprezentanţii lanţurilor farmaceutice, citaţi de NewsIn.

Potrivit reprezentanţilor A&D Pharma, piaţa produselor dermatocosmetice (produse de îngrijire şi tratare medicalizate, care înglobează o serie întreagă de studii clinice şi cercetări) din România se ridică la aproximativ 12 milioane de euro, iar pentru acest an se estimează o creştere cu 40-45%.

"În reţeaua Sensiblu se estimează pentru 2008 o creştere a vânzărilor de dermatocosmetice similară cu cea a pieţei, adică aproximativ 40%. Trebuie spus, totuşi, că pentru cifra de afaceri a Sensiblu rolul major îl joacă remediile pharma (peste 80% din structura vânzărilor)", a declarat directorul de PR al A&D Pharma, Veronica Burlacu.

Aceasta a afirmat că vânzările de dermatocosmetice, în cadrul lanţului de farmacii Sensiblu, reprezintă 5% din total. "În structura totală a vânzărilor Sensiblu, cosmeticele şi dermatocos­meticele reprezintă 11%, dintre care 5% reprezintă vânzările de produse dermatocosmetice şi 6% vânzările de cosmetice. În anul 2007, Sensiblu a înregistrat o cifră de afaceri de 121,6 milioane euro. Din aceasta, dermatocosmeticele au reprezentat 5%", precizat Veronica Burlacu.

Reprezentantul companiei a precizat că printre cele mai căutate produse se numără cele pentru pielea sensibilă (cele pe bază de apă termală: calmantă, antiiritantă), tratamentele anticelulitice, cremele hidratante, tratamente antiacnee, tratamente antirid, tratamentele împotriva căderii părului şi mătreaţă.

"În ultimii ani, consumatorii români au devenit din ce în ce mai bine informaţi şi educaţi în ceea ce priveşte produsele de bună calitate pentru îngrijire. Ca atare, şi cererea pentru produsele dermatocosmetice a crescut cons­tant, ceea ce ne bucură. Deşi dermatocosmeticele reprezintă încă o nişă de piaţă, aceasta are un potenţial important de creştere", a explicat reprezentantul A&D Pharma.

Potrivit datelor companiei, Sensiblu deţine peste 50% cotă de piaţă din segmentul dermocosmetice. Portofoliul de produse dermocosmetice în Sensiblu cuprinde mărci precum Avene, Vichy, Ivatherm, Roc, Galenic, Eucerin, Sebamed, Oxyance.

Directorul general al lanţului de farmacii Centrofarm, Dorin Catană, a declarat pentru NewsIn că ponderea produselor cosmetice în vânzări este de 25%, iar dermatocosmeticele reprezintă 60% din totalul cosmeticelor vândute.

În ceea ce priveşte valoarea dermatocosmeticelor în cifra de afaceri, acestea au reprezentat 15% în 2007, a afirmat Dorin Catană. Conform estimărilor Centrofarm, în 2008, vânzările de dermatocosmetice se vor dubla în unităţile lanţului de farmacii.

"Piaţa dermatocosmeticelor este în formare, dinamică şi are un potenţial mare de creştere. Un top şase al brandurilor preferate de clienţii Centrofarm cuprinde Vichy, Avene, Eucerin, Bioderma, Roc şi Uriage", a afirmat directorul general al lanţului de farmacii Centrofarm, Dorin Catană. Potrivit acestuia, cele mai căutate produse sunt cele pentru îngrijirea feţei şi a părului.

Directorul general al companiei producătoare de dermatocosmetice, Ivatherm, Rucsandra Hurezeanu, a declarat că, în 2007, compania a vândut în jur de 180.000 unităţi de produse dermatocosmetice, iar, pentru 2008, se estimează o creştere de cel puţin 50%.

"Piaţa produselor dermatocosmetice din România este dinamică şi în creştere, iar consumatorii de produse dermatocosmetice sunt persoane care au grijă de sănătatea lor, care se informează şi care ţin cont de sfatul specialiştilor, medici sau farmacişti", a spus reprezentantul Ivatherm.

Potrivit acesteia, produsele pentru protecţie solară cresc vânzările de produse dermatocosmetice în perioada verii. "Vânzările de produse dermatocosmetice cresc în perioada verii, în primul rând datorită produselor sezoniere: produsele pentru protecţie solară, produsele cu aplicare după expunerea solară, anticeluliticele, sprayurile cu apă termală (apa termală Herculane în cazul nostru), produse care chiar dacă sunt recomandate tot timpul anului se consumă în special în lunile de vară. Indexul de creştere pentru această categorie de produse variază de la 2,5 (în cazul cremelor de faţă hidratante cu factor de protecţie care se consumă şi iarna) la 200 (pentru produsele indicate după expunerea la soare)", a declarat directorul general al Ivatherm, Rucsandra Hurezeanu.

Conform datelor companiei, în intervalul 2005 - 2008, portofoliul de produse a crescut de la 6 la 24 şi se intenţionează lansarea, în acest an, a încă două produse hidratante pentru piele uscată şi atopică. Produsele Ivatherm sunt fabricate în Franţa cu apă termală de la Herculane. Printre cele mai căutate, se numără cele antirid, cremă hidratantă, produsele anti-celulită şi sprayurile cu apă termală Herculane, a precizat directorul general al Ivatherm, Rucsandra Hurezeanu.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb