Compania franceză "L"Oreal" SA, cel mai mare producător mondial de cosmetice, şi-a majorat cu 10% vânzările în trimestrul al doilea din 2007, în baza cererii mari din Europa de Est şi Asia, dar şi a redresării veniturilor obţinute în America de Nord. Vânzările companiei au însumat 4,25 miliarde de euro (5,85 miliarde de dolari), faţă de 3,85 miliarde de euro în trimestrul al doilea din 2006. Analiştii aşteptau 4,24 miliarde de euro.
Dacă sunt excluse achiziţiile şi fluctuaţiile de curs valutar, vânzările companiei au crescut cu 7,4%. După aceste criterii, "L"Oreal" aşteaptă o creştere a vânzărilor sale de 6-8% pe întregul an în curs.
"L"Oreal" s-a extins pe pieţele în curs de formare - din Rusia până în Brazilia, urmărind să beneficieze de cererea mare pentru produse cosmetice, alimentată de creşterea înregistrată de economiile acestor ţări. Pe de altă parte, compania şi refăcut reţeaua de distribuţie din SUA, după ce "Macy"s" Inc. a vândut unele centre comerciale şi a redus numărul magazinelor care vindeau produse "L"Oreal".
În vestul Europei, vânzările "L"Oreal" au sporit cu 3,2%, rezultate bune fiind consemnate în Marea Britanie, Spania şi ţările scandinave. Probleme pun pieţele din Franţa şi Germania.
În Europa de Est creşterea a fost de 35%, iar în Asia - de 8%. În America de Nord, vânzările companiei au sporit cu 1,6%, după ce scăzuseră cu 5% în trimestrul anterior.
În America Latină, vânzările "L"Oreal" au crescut cu 11%, în baza cererii din Venezuela, Columbia şi Argentina.