Vânzările "Nestlé" AG, cel mai mare grup alimentar din lume, au înregistrat o creştere organică de 6,5% în primul trimestru din anul curent, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în baza cererii mari pentru unele produse. Analiştii estimau o creştere organică mai mică: 5%.
Cifra vânzărilor companiei a fost de 26,3 miliarde de franci elveţieni (24,6 miliarde de dolari), faţă de 25,2 miliarde de franci în primele trei luni din 2009.
Pentru anul curent, societatea aşteaptă ca vânzările sale de pe segmentul alimentelor şi băuturilor răcoritoare să înregistreze o creştere organică superioară celei din 2009, care a fost de 3,9%.
În primul trimestru, pe segmentul de alimente şi băuturi răcoritoare, încasările companiei au crescut cu peste 6%, la nivel organic, însumând aproape 24,3 miliarde de franci elveţieni. În Europa, încasările au avansat cu 3,4%, la 5,3 miliarde de franci.
"Nestlé" va continua să investească în brandurile proprii, în inovare şi capacităţi noi de producţie şi distribuţie.