Facebook a avut în trimestrul doi venituri de 1,81 miliarde de dolari, în creştere cu 53% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, şi un profit net de 333 milioane de dolari, potrivit Bloomberg.
Rezultatele bune se datorează publicităţii pe dispozitivele mobile. Cifra totală survenită din publicitate reprezintă acum 41% din încasările generale, faţă de 30% cât era în primul trimestru, ceea ce înseamnă vânzări de 656 milioane de dolari, informează Boomberg.
"Am înregistrat un progres favorabil în extinderea comunităţii noastre, punând accentul pe implicare, dar aducând şi rezultate financiare bune, mai ales pe partea de mobile. Munca pe care am depus-o ca sa aducem cea mai bună experienţă Facebook pe mobil îşi arată roadele şi creează o fundaţie solidă pentru viitor", a declarat Mark Zuckerberg.
Cifrele anunţate ieri au făcut ca preţul pe acţiune să urce cu 20%, până la 31,81 dolari, în orele imediat după declaraţiile oficiale.