Principala provocare a companiilor prezente pe piaţa noastră de construcţii este să identifice clienţi solvabili, este de părere Alexandru Stânean, CEO Teraplast.
Domnia sa ne-a spus, în cadrul unui interviu, că, în ultimii doi ani, actorii din piaţă au asistat la o concentrare a sectorului materialelor de construcţii, în sensul existenţei unei serii de fuziuni, achiziţii sau exit-uri.
"Această concentrare a creat oportunităţi de creştere a cotelor de piaţă pentru jucătorii care au abordat cererea cu flexibilitate cât mai mare şi au putut să se adapteze constant contextului actual al pieţei", ne-a mai spus domnul Stânean.
Reporter: Care a fost evoluţia pieţei materialelor de construcţii, anul trecut?
Alexandru Stânean: Asociaţia Producătorilor de Materiale pentru Construcţii din România estima că piaţa materialelor pentru acest domeniu va fi în creştere în 2015, ajungând la aproximativ 3,5 miliarde euro, evoluţie susţinută în principal de lucrările de infrastructură şi de investiţiile private din rezidenţial.