Vertiv şi-a lansat astăzi oficial noua versiune imbunătăţită a programului său, Vertiv Partner Program (VPP), ce include un nou plan de stimulente, relansarea portalului dedicat partenerilor şi un portofoliu îmbogăţit.
Programul este bazat pe un sistem de stimulente, Vertiv Incentive Programme (VIP), care permite distribuitorilor din categoriile "Autorizaţi" şi "Silver" să obţină automat puncte bonus şi recompense în funcţie de volumul distribuit.
Brent Owens, Director Channel Programs pentru Vertiv în zona din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, (EMEA), a declarat: "Canalul de distribuţie este esenţial pentru a le permite afacerilor de toate tipurile şi dimensiunile să îmrăţişeze noile oportunităţi pe care le oferă edge computing, 5G şi în general tendinţa de digitalizare.".
De asemenea, George Topalov, Senior Sales Manager, a explicat: "Noul program dedicat partenerilor şi politicile comerciale pe care le întâlnim în România sunt dovada angajamentului nostru faţă de canalul de vânzări.".
Vertiv, companie cu o istorie începând din anul 1965 sub numele de Liebert Corporation, şi-a început activitatea ca unul dintre primii producători de aer condiţionat pentru calculatoare, ca în 1987 compania să fie cumpărată de Emerson. În anul 2016, Vertiv se lansează ca o companie independentă, bazată pe succesul obţinut în anii precedenţi alături de Emerson, având parte de o ascensiune până la statutul de companie extinsă la nivel global. Vertiv are ca principal obiect de activitate, centrele de date, de la design, până la implementare şi operare de date. De asemenea, Vertiv mai activează în domeniul reţelelor de telecomunicaţii, inclusiv suport pentru reţele 5G. Aplicaţiile se extind pe mai multe domenii, comercial, industrial, medical sau transport. Compania nu este listată la bursă şi nu există încă informaţii privind acest aspect.